TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lyseblÃ¥ supra mkiv med prøveskilt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #298749  av Shaggylaggy

På vei hjem fra jobb i dag, så jeg en lyseblå supra mkiv med prøveskilt. kjørte mot messa i lillestrøm. noen her?
 #298781  av Stiansen

Shaggylaggy skrev:På vei hjem fra jobb i dag, så jeg en lyseblå supra mkiv med prøveskilt. kjørte mot messa i lillestrøm. noen her?
Vil tro det er Azt her inne sin gamle :wink:
 #298789  av Shaggylaggy

Stiansen skrev:
Shaggylaggy skrev:På vei hjem fra jobb i dag, så jeg en lyseblå supra mkiv med prøveskilt. kjørte mot messa i lillestrøm. noen her?
Jaha;)?
Så original ut, men hørtes ikke original ut;) kan det stemme?
 #298844  av Stiansen

Shaggylaggy skrev:
Stiansen skrev:
Jaha;)?
Så original ut, men hørtes ikke original ut;) kan det stemme?
Har ikke noe bilde av den.. Men lys blå med eurospec panser, original el-leppe osv
 #300135  av azt

da er det ikke min gamle (^ som på bilde der) hvis det var eurspec panser. jspec den...

hvis det er du stiansen som roter og husker feil med panseret så var det nok den. var bpu med cat-back når jeg solgte den, ikke veit jeg om det er gjort no mer..
går i skjetten/lillestrøm området.