TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke deler for 2-din multimedia i IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #298667  av lexusmann

Tror de har deksler hos bilradiospes, men er ikke sikker...skriv en mail eller ring da vel!!!! :D
 #298670  av lexusmann

Mener de er helt like inni, ja...men ikke brennsikker....Kan Chris fra bilradiospes bekrefte/avkrefte det??
 #298739  av tunamgu

virker hos meg,så det burde virke hos deg også.er en drittjobb å montere den kabelen,så du burde ha barnehender.

dessuten synes jeg pioneer d3 er finere enn kenwood.er bedre med rund volumknapp så du slipper å knote rundt.
 #298769  av slasken

tunamgu skrev:virker hos meg,så det burde virke hos deg også.er en drittjobb å montere den kabelen,så du burde ha barnehender.

dessuten synes jeg pioneer d3 er finere enn kenwood.er bedre med rund volumknapp så du slipper å knote rundt.
Har ikke så mye peiling på dette da men.. Men blir det å funke med en Kenwood spiller i ei pioneer-ramme eller har det ingenting å si ?

Som sagt, har nada peiling når det kommer til stereo. Er heldigvis ikke jeg som skal koble det sammen :P
 #298775  av Amund

Eg har Kenwood spiller i pioneer sin ramme :wink:
Etter litt vurdering fram og tilbake valgte eg kenwood framfor pioneer, av diverse grunner... (min har og rund volumknapp :roll:
 #298825  av Amund

Går jo an å lodde seg inn på ledningene som er der bak då. Eg lodda på ein ISO-plugg, tok meg vel ein halvtime ca. Må ikkje vere rakettingeniør for å få det til :roll: Koblingsskjema ligger i F.A.Q. tråden, som du sikkert har lest allerede :wink:
 #298842  av slasken

Amund skrev:Går jo an å lodde seg inn på ledningene som er der bak då. Eg lodda på ein ISO-plugg, tok meg vel ein halvtime ca. Må ikkje vere rakettingeniør for å få det til :roll: Koblingsskjema ligger i F.A.Q. tråden, som du sikkert har lest allerede :wink:
Det blir lodding her også, så nu er spilleren og ramma bestilt :D