Har nettopp satt inn 3 generasjon motor i min bil. Den har ikke TVIS og har en rekke modifikasjoner. Ytelsen er bedre og er på papiret på 138 hester. Det merkes at motoren går bra og med JanSpeed er jeg heller ikke diskre. Med annet filter og anlegg kan jeg kanskje komme i nærheten av 150. Motoren er nyoverhalt. Den ble kalt red top, grunnet rødskrift på toppen.
Sliter med å få bilen til å gå rent. Noen som vet om sider for CO verdier, tenningsider etc.? Tall som gjør at jeg kan få justert den. Motoren satt i en AE 92 corolla. Er litt lost nå og bruker 1.5 bensin på mila.
Jeg har ikk byttet hjerne da jeg ikke har denne. Sliter med at motor fusker litt på lavt turtall. Ved å holde igjen på gir lugger motor. Lukter også bensin av den.
... men går fett kontra hva jeg hadde i
Sliter med å få bilen til å gå rent. Noen som vet om sider for CO verdier, tenningsider etc.? Tall som gjør at jeg kan få justert den. Motoren satt i en AE 92 corolla. Er litt lost nå og bruker 1.5 bensin på mila.
Jeg har ikk byttet hjerne da jeg ikke har denne. Sliter med at motor fusker litt på lavt turtall. Ved å holde igjen på gir lugger motor. Lukter også bensin av den.
... men går fett kontra hva jeg hadde i

87` MR2 - T-bar (superred)