TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbo spørsmÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #298986  av TomKald

Hei

Er det noe forskjell effektmessigt på japse og eurospec twin turboer ? eller er det bare innmaten som er forskjellig...?

japse turboene mine er ødlagt , og lurte på eurospec. men kansje bygge singelturbo, men blir ikkje en veldi stor turbo då...noen forslag her ?
 #299013  av sindrejl

TomKald skrev:Hei

Er det noe forskjell effektmessigt på japse og eurospec twin turboer ? eller er det bare innmaten som er forskjellig...?

japse turboene mine er ødlagt , og lurte på eurospec. men kansje bygge singelturbo, men blir ikkje en veldi stor turbo då...noen forslag her ?
tar jeg ikke helt feil så har eurospec stålturbiner som bruker litt lengre tid på å spinne opp, men tåler også mer effekt.
 #299035  av tojo

sindrejl skrev:
TomKald skrev:Hei

tar jeg ikke helt feil så har eurospec stålturbiner som bruker litt lengre tid på å spinne opp, men tåler også mer effekt.
Stemmer veldig bra det du sier der! :D
 #299325  av Mr T

HKS gt2835 twin turbo kit.... funker som fy og ser skikkelig bra ut:)