TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #298125  av inzane2012

BrennaRacing skrev:Møtte Lamboen på Lambertseter i sta. Var en bil som kom motsatt vei, å han hang ut av vinduet for å se på Lamboen. Så snudde han å kjørte ettern. hehe. Utrolig pen bil :D
nja, kan ikke akkurat si meg enig i at en diablo er spesiellt pen, den har heller ett med rått utseende, men den vinner nok ikke noen priser for beste utseende... eller, kanskje denne gjør det pga bildene til celicat23 er så forbanna bra;)
 #298229  av Lørnings

Hvis det er et problem at ingen vil bli tatt bilde av, så kan du godt få bryne deg litt på en viss mk3 :wink: Tror jeg må selge snart uansett, så godt å ha noen minner=)
Vedlegg
Supra10.jpg
Supra10.jpg (932.06 kiB) Vist 2165 ganger
 #298275  av celicat23

Lørnings skrev:Hvis det er et problem at ingen vil bli tatt bilde av, så kan du godt få bryne deg litt på en viss mk3 :wink: Tror jeg må selge snart uansett, så godt å ha noen minner=)
Kan godt det. Syns supra'n din er kul, med tysker stuket sitt :) Sender deg en pm :wink:
 #298278  av Fred

Skal ikke på rudskogen til helga el?
Er vel byggeplass/ sandtak i nærheten der, så må være muligheter for å få tatt noen kule bilder skulle en tru!
 #299132  av Daniel HS

Nydelige bilder, likte det første med byen veldig godt. Men synes det andre du hadde var vel så fett. Liker bilder der man kun ser fronten på bilen, og en helt svart bakgrunn :)

Ellers er jo bilen grisefet da, en skikkelig legendarisk bil som fortjener sin plass i bilhistorien... :)
 #299138  av celicat23

Takker.

Denne sierra'n kunne du spise middagen rett av motorblokka på. Alt så nybygd ut, selv om den har rullet 10.000km siden den tid. Utrolig gøy og se noen ta skikkelig vare på en klassiker!
 #299271  av Andreazz

Skikkelig pene bilder! Dette var rått, åsså me en bil jeg har hatt sannsen for så lenge jeg kunne si ordet "bil" :D Hadde vert kult å hatt bilder av dette kaliberet av gobilen hengende på stue veggen :)
 #299653  av sindrejl

lurer på om det er bare meg, men har aldri hatt sansen for cossies.. synes de ser ut som noen misfostre, selv om den der var i eksepsjonelt god stand! :)

Dog var helt nydelige bilder, var såpass fine at jeg hadde garantert bestilt et i plakatstørrelse ;)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 103