TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DÃ¥rlig Toyota miljø i Bergen omegn?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #298972  av pæsja

skulle ønskt att gt4 var ferdi så hadde eg lett vert med på eit toyota meet :D ....

....får vel bare hive på toppen og lakke den med bengalakk :roll: haha...neida :lol:
det blir vel flere meet?? :D
 #298976  av James

Daniel HS skrev:Noen som har interesse for et mini Toyota Meet her i Bergen neste helg, enten 23. eller 24.? Evt en cruisetur til et eller annet sted?
Alltids med på et Toyota meet jeg :wink:
 #298979  av madness19

jeg er lett med på et treff. endelig fått bilen tilbake:) satser på en god polering i morgen så er jeg klar:)
 #298993  av James

madness19 skrev:jeg er lett med på et treff. endelig fått bilen tilbake:) satser på en god polering i morgen så er jeg klar:)
Høres bra ut! :wink:
 #299040  av Daniel HS

Yes, da kan vi ta det på søndagen da, (24.). Noen som har noen formening om hvor? Bør være et offentlig sted slik at vi ikke blir jaget vekk dersom det skulle nå komme en del :wink:
 #299058  av villejan

Er nå ute i trafikken jeg og, men ikke masse. Har man firmabil, så får vel man la godbilen stå.

Har hilst på en celica og mr2 i dann og vann, men ytterst sjeldent man får respons. Rart ikke flere stiller på eikås til kjøring.
Stiller nok kanskje på et lite møte jeg og...så lenge det ikke regner.
 #299191  av Ullsokk

Har ikke sett noe spes med bilder der inne heller, men det er ikke så ofte jeg er det da.
Bor på Osterøy, så er et lite stykke unna.

Mulig jeg kommer en tur viss det blir møte neste helg, se litt på andre biler.

Min bil
 #299222  av Daniel HS

Ser ut som noen er med iallefall. Hva med parkeringen nede med Arenum?

Hvis folk er med på det kan jeg opprette en ny tråd under happenings... :wink:
 #299652  av sikkerhet

ErlendE9 skrev:
Daniel HS skrev:
ErlendE9 skrev:hei jeg er fra askøy og kjører en hvit 5 dørs corolla ee90 med sota ruter og med svart luftinntak på panseret.

men har også sett en rød corolla e11 med stylet wrc vinge osv og senket på Nesttun.

også har sett TurboDevil sin Corolla AE101 i Åsane
Lurer på om jeg har sett deg da! Sleng ut et bilde av bilen da :wink: Jeg kjører forresten en rød Celica CS her ute... :wink:

her e bilen min :)

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... klitnr.jpg

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... o/uskr.jpg med parklys

Det derre var en tøff corolla.....Syntes faktisk denne modellen er en av de tøffeste. Hadde en identisk (uten styling.) Hvis jeg skal si noe negativt er det at du ligger sinnsykt tynt an ved en kollisjon... Det har jeg førstehånds erfaring fra og har rikelig med dokumentasjon på hvordan bilen vil se ut etter en front mot front....
 #303699  av ErlendE9

takk :)

men liker godt også ae82 gt ae92gti, e10,e11,e12 med styling 8)

ja det e nok sant som du sier :wink:
 #304257  av sikkerhet

Kan no informere at det nå har ankommet en Lexus IS som kommer til å cruise rundt i Bergen/sotra området.... "Gullet" ble kjøpt igår, parkert med tungt hjerte på Gardemoen, blir hjertelig gjensyn på lørdag og over fjellet til hjembyen på torsdag om en uke......
 #304401  av ure

Lufter MR2en litt hver sommer jeg og, men er vel ikke alltid oppdatert på hva som skjer i bergensområdet :oops:... Kan det være alderen tro :?: Var mere råning før i tiden ja... :roll:
 #304427  av Daniel HS

ure skrev:Lufter MR2en litt hver sommer jeg og, men er vel ikke alltid oppdatert på hva som skjer i bergensområdet :oops:... Kan det være alderen tro :?: Var mere råning før i tiden ja... :roll:
Bilde

SÃ¥ vet du om noe som skjer allefall :wink:
 #304767  av ure

Så denne nå :oops: Trenger litt lang varsel :roll: :mrgreen: