TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et lite Toyota-meet i Bergen til helgen (24. aug)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #299296  av Daniel HS

Har prøvd å undersøke litt både her på forumet og ellers om det er interesse for et Toyota-treff i Bergen, og det ser det ut som det kanskje er, så tenkte:

Et lite Toyota-meet på plassen utenfor Arenum/Asko Hanevik søndag 24. august 17.00? (Med forbehold om pent vær/oppholdsvær!)

Noen som er med? Lexus'er kan jo selvfølgelig også stille.
 #299745  av Daniel HS

Noen flere som tar turen innom eller?

Fint om noen kunne tatt med seg kamera og knipsa noen bilder, jeg har desverre ikke noe kamera og skryte over akkurat...
 #299821  av Daniel HS

Amund skrev:Utgår mest sannsynlig for min del, skal i bursdagsbesøk til svigers :?
Det er dårlig prioritering altså :P
 #299967  av James

Noen som har bilder fra treffet?! :)
 #299993  av Ullsokk

James skrev:Noen som har bilder fra treffet?! :)
Kommer nok sikkert snart, såg det var en kar der med skikkelig kamera, og om ikke di kommer i løpet av de neste dagene,
SÃ¥ tok jeg er par med et vanlig digital kamera, og det er vel bedre enn ingenting ^^
 #300000  av Daniel HS

Ullsokk skrev:
James skrev:Noen som har bilder fra treffet?! :)
Kommer nok sikkert snart, såg det var en kar der med skikkelig kamera, og om ikke di kommer i løpet av de neste dagene,
SÃ¥ tok jeg er par med et vanlig digital kamera, og det er vel bedre enn ingenting ^^
Han skulle sende bildene til meg sa han, han er ikke innpå her så... Så hvis/når jeg får dem blir den lagt ut :)

SÃ¥ jo nesten ut som et Celica treff da men... :P