TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Wannabe ST205 GT4 pÃ¥ Østfold Bildemontering

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #299174  av TurboKnut

Spotta en grønn GT4-wannabe hos Østfold Bildemontering forleden.

Det er en bil (Celica 1.8 med GT4 styling) som har gått i byen her lenge, og nå hadde den fått en litt for stor bulk i venstresiden.

Dessverre er ØBD et firma som er FRYYYKTELIG stive på prisene, så jeg ser for meg at dette er dyre deler NÅR de starter å selge deler av den. (de forlangte 1000,- + mva for noen instrumenter til en Smart de har, disse koster 550,- + mva nye :roll: :roll: :roll: )

Foreløpig er den ikke klar for delesalg fikk jeg beskjed om...
Vedlegg
DSC00869.JPG
DSC00869.JPG (458.6 kiB) Vist 2586 ganger
DSC00870.JPG
DSC00870.JPG (508.36 kiB) Vist 2581 ganger
DSC00871.JPG
DSC00871.JPG (495.62 kiB) Vist 2575 ganger
 #299254  av sindrejl

ser iallefall ut som vinge og panser er berget... kanskje front også
 #299265  av TurboKnut

Jeg kan ta en ny tur og høre på delepriser og se litt mer.

Om 30 stykker ringer på 2 dager for å spørre hvor mye spoileren koster, - da blir den nok ikke billig.
Vanligvis selger de kun komplett bakluke dersom spoileren er skrudd fast.
 #299458  av James

TurboKnut skrev:Jeg kan ta en ny tur og høre på delepriser og se litt mer.

Om 30 stykker ringer på 2 dager for å spørre hvor mye spoileren koster, - da blir den nok ikke billig.
Ei veninne av meg er veldig int. i panseret, fronten, lyktene og evt gt4vingen... Kunne ikke du turboknut ha hørt om pris eller evt. om jeg kunne fått tlf nr. til de å få kontaktet dem selv?! :)
 #299505  av CelicaTurbo

James skrev:

Ei veninne av meg er veldig int. i panseret, fronten, lyktene og evt gt4vingen... Kunne ikke du turboknut ha hørt om pris eller evt. om jeg kunne fått tlf nr. til de å få kontaktet dem selv?! :)

Du, har du ikke hørt om gulesider? Han oppgir jo Østfold Bildemontering, så her er søket for deg: http://www.gulesider.no/gs/categoryList ... emontering ;)
 #299541  av James

CelicaTurbo skrev:
James skrev:

Du, har du ikke hørt om gulesider? Han oppgir jo Østfold Bildemontering, så her er søket for deg: http://www.gulesider.no/gs/categoryList ... emontering ;)
hehe,gjorde dette rett etterpå jeg la inn innlegget her... :wink: Ordnet seg det :)
 #299550  av TurboKnut

Jeg tar meg en tur (m kamera) i morgen.

Holder dere oppdatert.

Skal ikke selv ha noe av bilen så jeg gjør dette bare for at dere skal kunne få kloa i noen deler.
 #299605  av TurboKnut

Da har jeg vært bort og snakket med dem igjen.

Frontfangeren er skadet siden bilen også er smelt i fronten. Det var vanskelig å se pga en varebil som står helt borti bilen, men jeg vil vel anse den som "nesten skrot" men allikevel reparerbar.Den må repareres en god del for den har både sprekker og litt deler av den som mangler. Den var solgt.

Panseret hadde litt rust i framkant, men blir ok igjen ved opplakkering. Var også solgt.

Spoileren bak er ikke solgt og de ville ha 1000,- den.

Om det er noen her som vil "nappe den" så ring ØBD, snakk med Geir eller Terje og si at "Knut fra Bergheim" har vært og snakket med han om spoileren og at prisen var 1000,-
 #299613  av James

TurboKnut skrev:Da har jeg vært bort og snakket med dem igjen.

Frontfangeren er skadet siden bilen også er smelt i fronten. Det var vanskelig å se pga en varebil som står helt borti bilen, men jeg vil vel anse den som "nesten skrot" men allikevel reparerbar.Den må repareres en god del for den har både sprekker og litt deler av den som mangler. Den var solgt.

Panseret hadde litt rust i framkant, men blir ok igjen ved opplakkering. Var også solgt.

Spoileren bak er ikke solgt og de ville ha 1000,- den.

Om det er noen her som vil "nappe den" så ring ØBD, snakk med Geir eller Terje og si at "Knut fra Bergheim" har vært og snakket med han om spoileren og at prisen var 1000,-
takker for arbeidet Turboknut! Er ei veninne av meg som skal ha det..fått en pris på 5000,- for panser, frontfanger, alle frontlyktene å høyre framskjerm. Virker det som en grei pris,du som har vert å sett på bilen? Tror ikke hon var forbredt på at fangeren har fått seg et godt trykk da men .. :roll:
 #299620  av TurboKnut

Tja, prisen skal jeg ikke si noe om for det vet jeg ikke.
Frontfangeren er sprekt fra hovedlykta på venstre side og nedover langs "knekken" mot framskjermen. Sprekka er 10-15 cm lang, og ser du godt på bildet (forstørrer det opp) så ser du at fangeren stikker lenger ut på venstre siden inn i mot framskjermen.
Det så også ut som om det manglet noe på den der nr skiltet står, samt at stålbjelken bak virket som om den var skadet.
Jeg åpnet ikke panseret for den hvite varebilen er rygget nesten helt inn i fangeren på Celica'n og det var umulig å komme til (uten å måtte drive med litt gymnastikk).

Så for meg ut som om den hadde fått en passelig trykk i fronten og at fangeren hadde rettet seg ut igjen. Du ser det også på lakken rundt lyktene. Kunne ikke se andre sprekker.
Det er mulig for firma som retter slike ting å sveise den, så det blir nok fanger ut av den igjen.

Om lyktene er hele vet jeg ikke, og høyre framskjerm så også grei ut - uten at jeg så veldig nøye på den.

Bilen har jo også 17" felger og effektanlegg.