TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celica'n til en "kjendis"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #299495  av 2r-e-rik

spotta celica'n til svein ifra charterfeber på tv3.
Vedlegg
21082008322.jpg
21082008322.jpg (858.03 kiB) Vist 1494 ganger
 #299500  av ErikG

Hehe, han er kunde hos oss. Ble nylig slaktet på EU kontroll. Snål fyr!!!
 #299507  av 2r-e-rik

ErikG skrev:Hehe, han er kunde hos oss. Ble nylig slaktet på EU kontroll. Snål fyr!!!
er det noe gromt under panseret eller?
syntes det så ut som det var alt for små bremser i kontrast til vingen.

snål ja.. det verste er at han bare er sånn.. selv om han er utdannet skuespiller
 #299510  av ErikG

Er nok bare en 1800 mener jeg. Mener han bor utover mot Hurum.
 #299526  av ErikG

jeje, det er ihvertfall ikke noen T-sport da! Det morsomste med hele fyren er at han prøvde å kjøre under en bom. Legg merke til PRØVDE;) Har stått lenge på skadeavdelingen vær :lol: :lol:
 #299558  av sindrejl

celicat23 skrev:For første gang i hele mitt liv er jeg GLAD jeg solgte celica'n.
:lol: :lol:
 #299837  av Jon Are

celicat23 skrev:For første gang i hele mitt liv er jeg GLAD jeg solgte celica'n.
:oops:
 #300067  av lexusmann

NÃ¥ trenger man vel ikke legge alle under en kam selv om det finnes duster med celica... :lol: regner med de fleste er stort sett greie... :wink:
 #300068  av hmsilset

Finnes vel mest greie folk med Celica :P Men husker en jeg var redd.Han som kjørte 72-76 celica i olsenbanden :D Fyttigrisen så mange Toyotaer det er i de filmene!
 #300070  av lexusmann

hmsilset skrev:Finnes vel mest greie folk med Celica :P Men husker en jeg var redd.Han som kjørte 72-76 celica i olsenbanden :D Fyttigrisen så mange Toyotaer det er i de filmene!
Jepp, ikke mins de Cressida'ene... :wink: såg den på søndag, det vrimla jo med cressidaer....må hatt en god avtale med Toyota Norge der...men dette var vel en smule off topic...