TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Useriøst privat-salg

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #299756  av hmsilset

GhostRider88 skrev:
Helmer skrev:
GhostRider88 skrev: jeg holder med FireWalk i denne saken her.
GhostRider88 skrev:Må bare understreke at jeg stiller meg helt nøytral i saken.
Du stiller deg nøytral i saken, men du holder med FireWalk? :lol:
GhostRider88 skrev: NÃ¥ skal ikke jeg blande meg inn i noe jeg ikke har noe med eller kjennskap til
Hehe, nei jeg ser det! :lol:

Beklager OT, men måtte bare! 8)
hehe ser den :oops: :P

Jaja håper det ordner seg på en skikkelig måte og ikke med "god gammeldags Norsk vold, eller isopor gnikking."
Man skal holde på tradisjoner :P Synes denne saken blir ord mot ord jeg siden jeg ikke kjenner dere,så jeg har fortsatt full tillitt til begge 2 :wink: Ble sånn i kantene gamlelyktene mine også.Maskerte,slipa litt med sandpapir og vips så
ble de litt finere.
Vedlegg
Før
Før
mr2mr2.jpg (67.58 kiB) Vist 470 ganger
1 time senere
1 time senere
mr2mr2mr2.jpg (58.68 kiB) Vist 471 ganger
 #299761  av inzane2012

jeg hadde akkurat samme lyktene selv, og fikk akkurat samma dritten i kantene på mine... så det jeg tror er nok at disse lyktene er av skikkelig dritt kvalitet... jeg fikk i tillegg ett stort problem med at den ene lykta sprakk oppe mellom det ytterste glasset og baksiden så det kom masse vann inn i lykta... så jeg ville heller anbefalt å få tak i noen orginale 94+ lykter, er mye bedre:P
 #299833  av k_one

Må få legge til at når jeg holdt med i idéen om isoporgnikk, så gjaldt det sånn generelt når noen har "gjort noe galt" i og med at jeg ikke kan holde ut den lyden selv....hehe.
Når det gjelder denne saken så skjønner jeg nå at jeg egentlig ikke har noe særlig å komme med siden jeg ikke kjenner noen av sidene...men artig tråd å lese da ;)
 #300407  av A_hjelme

Litt moro det her..
Jeg blir framstilt som truende. :lol:
Trodde ikke noen kunne føle seg truet av meg.
Jaja..
Mye rart som kommer fra Firewalk her, men trror nok det er en del missforståelser ute og går.
Eneste jeg har prøvd på er å få kontakt med han.
Ville heller vært litt mer voksen og kommunisert på normal måte.
Som sagt hadde vi en avtale, men ser at dette er sånn et voldsomt problem for han.
Han kan jo selvfølgelig holde avtalen, eller føle seg "truet" av meg, som ha sier. :roll: