TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Neo's Lexus IS200 TTE.. Avsluttet prosjekt..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #298687  av Neo

galx skrev:Jepp, eksos er tett. Gjennstår bare å se om det er lønnsomt eller ei. Bilen går i allefall mye bedre, men bensinforbruket er svimlende høyt.. Rundt 2 på mila.. Noe må være galt..? Dersom noen vet hva som kan være årsaken mottas dette med takk.

Takk for hjelpa med eksosen Neo :wink:
Fin bling bling under bilen, hehe. Brom brom !

Har oppdatert prosjekttråden min :D
det høres bra ut du, men synd at det forbruker så mye.. jeg byttet over igår til det orginale anlegget igjen, ikke så gøy og se bilen bruke 2-3 liter på mila langkjøring..
har skrevet en avhandling på lexus debatten om dette så alle kan lese det.. jævlig surt dette du galx, bruke 4-5000 kr på noe man ikke kan bruke :( ..

takk selv du galx, var bare hyggelig :D ..
 #299865  av Neo

På tide med en liten oppdatering kanskje :wink: , da var xenonlys montert i nær, lang og tåkelys :mrgreen: .. 6000k styrke, flott lys om kveldene..

FÃ¥r takke csstian for handelen, takk skal du ha :mrgreen: ..
Vedlegg
DSC00771.JPG
DSC00771.JPG (695.52 kiB) Vist 906 ganger
DSC00772.JPG
DSC00772.JPG (640.89 kiB) Vist 893 ganger
DSC00773.JPG
DSC00773.JPG (676.25 kiB) Vist 892 ganger
 #299894  av galx

Ahh... Nice !
Tenker det gjør seg med orntlige lys, er jo ikke så mye å skryte av de orginale hvis man ikke setter i orntlige pærer. Ser veldig bra ut !
 #299908  av gs300

Neo skrev:På tide med en liten oppdatering kanskje :wink: , da var xenonlys montert i nær, lang og tåkelys :mrgreen: .. 6000k styrke, flott lys om kveldene..

Hei neo.
Blei imponert over ka du har jort me bilen. likte den kobinasjonen du har gjort me lakkeringa. ka sir dem på eu-kontrollen etter at du har bytta eksos?
Har også tenkt litt på og lakkere min bil i 2farga me ei stripa som skiller fargan. men er usikker på hvilken farger. blir prosjekt til vinteren.

Jeg har funnet eksos manifold til min bil på ebay. sitt og vurdere om jeg skal bestille den. Blei det fin lyd av din bil? eller blei det for mye lyd?

Sir det igjen.. Utrulig Pen bil du har:)
 #299945  av Neo

gs300 skrev:
Neo skrev:På tide med en liten oppdatering kanskje :wink: , da var xenonlys montert i nær, lang og tåkelys :mrgreen: .. 6000k styrke, flott lys om kveldene..

Hei neo.
Blei imponert over ka du har jort me bilen. likte den kobinasjonen du har gjort me lakkeringa. ka sir dem på eu-kontrollen etter at du har bytta eksos?
Har også tenkt litt på og lakkere min bil i 2farga me ei stripa som skiller fargan. men er usikker på hvilken farger. blir prosjekt til vinteren.

Jeg har funnet eksos manifold til min bil på ebay. sitt og vurdere om jeg skal bestille den. Blei det fin lyd av din bil? eller blei det for mye lyd?

Sir det igjen.. Utrulig Pen bil du har:)
takker for det, er fint og høre at man ha gjort noe bra :mrgreen: .. ja den lakkeringa tenkte jeg lenge på hva jeg skulle gjøre, skulle egentlig bare lakkere opp orginalfargen.. men så så jeg på discovery en kveld, da gikk programmet rides med chip foose og den ombygde IS300 til rod millen.. var da jeg bestemte meg for og kjøre 3 delt lakkering :) ..

kult, lakkering gjør masse med bilens utsende :D .. dem liker nokk ikke det nei på eu kontroll, co utslipp er jo helt forandret og mye støy så der må man i verstefall bytte over om man ikke kjenner noen.. men jeg har byttet til orginalt anlegg igjen jeg..

lyden var helt fantastisk, men kunne bli for mye av og til også så sånnsett var det gått og få byttet tilbake.. men savner lyden veldig til tider
 #302652  av Neo

kommer en liten oppdatering nå, litt smådetaljer som er gjort :D ..
har lakkert bremsecalipterne og satt på dekor og forseglet dette med klarlakk at det holder seg :D ..

neste som blir gjort er nye lykter og nye tåkelykter bake i LED lys
Vedlegg
DSC00798.JPG
DSC00798.JPG (444.67 kiB) Vist 890 ganger
DSC00799.JPG
DSC00799.JPG (664.44 kiB) Vist 889 ganger
DSC00808.JPG
DSC00808.JPG (672.01 kiB) Vist 897 ganger
DSC00807.JPG
DSC00807.JPG (645.41 kiB) Vist 891 ganger
 #302732  av lexusmann

Ble fett det der... :D
 #302823  av Neo

Shorty28 skrev:Det ble lekkert
Er klistremerkene bestil fra LOC uk ?
takker :D .. jeg kjøpte di klistermerkene hos galx her på forumet, bare send han en pm så får du nokk svar på det
 #303862  av galx

Se der ja. Ble jo veldig bra det der.
Fargen passer veldig bra til bilen din Neo. Ser du fikk bruk for Lexus-decal'ene også. Proft.
Jeg kommer med en oppdatering på min prosjekttråd når jeg får de nye bremseskivene fra Kollevold. Her jo gjort litt "stash" i det siste. :D Vi snakkest plutselig.
 #307509  av Neo

Da er lex'en min satt inn i garasjen for vinteren og kommer ikke ut ijen før det er vår i lufta :D .. Om alt går etter planen da så er det ordnet dobbel eksos, nye lykter er montert og felgene er lakkert opp og bilen er nypolert da :mrgreen: ..
 #308073  av galx

Så nå blir det dobbel eksos bak ? Høres kuult ut.
Hvordan skal du gjøre det med bakleppa di da ? Bygge den om, eller fjerne den ? Skifte til ei som mi ?
Tror felgene dine blir veldig fine med å få dem opplakkert, lurt. Dem er jo fine fra før av også :)
 #308122  av Neo

jepp, jeg har bestemt meg.. bestiller eksos og rørdeler over nyåret og setter igang, samt LED tåkelykter og nye frontlykter fremme :D ..
felgene skal jeg pusse ned selv og gjøre alt klart så dem kan lakkere det på verkstedet, sparer jo litt penger på det :D .. Da blir dem sorte innvendig og samme fargen som nå på utsiden
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9