TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prøv Ã¥ gjør dette i Norge...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #299994  av Supramk3turbo

#300019  av CelicaTurbo

Det er jammen en egen kultur i det landet der, sjeikene og deres familier kan gjøre mer eller mindre som dem vil, og alle andre er ikke verdt en dritt. Om en av de folka der kræsjer med en vestlig gjestearbeider eller enda værre, en pakistansk arbeidsinnvandrer, så er det automatisk innvandreren sin feil..
 #300020  av hmsilset

Sykt å holde på sånn i så stor trafikk.Men hvist du ser bort fra bilene og trafikken så kødder jeg ikke når jeg sier at sånn kjøring ser jeg minst 10 ganger i uka her...
 #300023  av inzane2012

denna her er jo enda mer ekstrem da di folka der burde virkelig bruker mer peng på å bygge baner, men hva kan man egentlig forvente av folk som bor i ett land der det ikke en gang er påbudt med bilbelte...
 #300076  av Lørnings

inzane2012 skrev:denna her er jo enda mer ekstrem da di folka der burde virkelig bruker mer peng på å bygge baner, men hva kan man egentlig forvente av folk som bor i ett land der det ikke en gang er påbudt med bilbelte...
De bør ha løpende levering av hjullager ihvertfall! Har sett dem drifte med camry 2,4 l !Har bare en vannvittig inngangshastighet og river i brekket! :P
Supramk3turbo skrev:
De spant greit de gutta der! :D
 #300185  av Supramk3turbo

He he, ikke sant. Sjuke sjuke folk. Men husk, når du skal prøve dette på E18 hjemme, så husk for all del å skru på varsel blinken, da er det helt trygt :lol:
 #300186  av Mr T

Men det viktigste er og huske og bruke "slipperser"..... jevla galne teppetryner hehehe