Shimen virka, sviver fint nå   

- Davy Crockett
- Davy Crockett De fleste sosiale planer gikk i vasken i kveld da jeg fant ut at jeg måtte jo ut og kjøre
 De fleste sosiale planer gikk i vasken i kveld da jeg fant ut at jeg måtte jo ut og kjøre  Så har vært ute å lufta litt ikveld, men har ikke vært på trykk enda da jeg ikke har kjøling på intercooler og ikke har mappa trykksiden. Knipsa to halvtamme snutter fra oppstart, iallefall noe litt lyd om ikke annet. Med gaffateip og fraktbrev over skilt såklart
 Så har vært ute å lufta litt ikveld, men har ikke vært på trykk enda da jeg ikke har kjøling på intercooler og ikke har mappa trykksiden. Knipsa to halvtamme snutter fra oppstart, iallefall noe litt lyd om ikke annet. Med gaffateip og fraktbrev over skilt såklart 

Morten skrev:Hvordan går det med mappinga da Erling? Regner med IC'n har blitt drukna med masse vann for lenge siden nå?Den er forsatt tørr.
 Men er ca halvferdig, mangler noen fittings men blir ferdig med greiene i helga.
 Men er ca halvferdig, mangler noen fittings men blir ferdig med greiene i helga.   Har lagt inn mappet du laga så blir mapping i helga/neste uke. Herr http://www.efmotor.no må lokkes med trippel dose gulerøtter så blir det kaaanskje bremsing før gatebil. Men du må pelle deg tilbake fra japan så du rekker g.b
 Har lagt inn mappet du laga så blir mapping i helga/neste uke. Herr http://www.efmotor.no må lokkes med trippel dose gulerøtter så blir det kaaanskje bremsing før gatebil. Men du må pelle deg tilbake fra japan så du rekker g.b 

Lørnings skrev:Skal du til gatebil med bilen Erling? Isåfall må vi møtes, jeg vil se!!(og høre!)Lurer litt på å ta en tur om alt er klart. Må se litt hvordan det funker først.
Hva slags turbotrykk skal du kjøre forresten?=)

, men ikke så kul som deg erling
 , men ikke så kul som deg erling mmmmm
 mmmmm Noen som vet hvorfor det bor onde ånder i konverteren min? Har ikke greie på slikt jeg. Men filming derimot, her er en superflott og lang videosnutt
 Noen som vet hvorfor det bor onde ånder i konverteren min? Har ikke greie på slikt jeg. Men filming derimot, her er en superflott og lang videosnutt