hm.. sitter og prøver og finne ut hva jeg skal skaffe meg av kanaler nå som venlg antenne ikek funker lenger( ser lite på tv)
men noe som irriterer meg GRENSELØST er måten alle disse leverandørene markedsfører sine pakker!!!!
nå er det vel sånn at alle andre som skal selge noe må skrive hva ting koster i reklamen sin..
men ta f.eks viasat: de reklamerer med at de har kanalpakke til 49,- i mnd! men så er minimum årspris 2037,-.... hm, her er det noe som ikek stemmer!?
så jeg går inn og ser på spesifisering om hvorfor det koster 4 ganger så mye i året som mnd prisen skulle tilsi...
og hva finner jeg etter en del klikking: joda: abo koster 49kr mnd, men for at du skal få ha dette til og funke så må du betale: 800kr i årsavgift for og ha kortet, 300kr i frakt ( føy pris for en liten dekoder som ikek koster mer en 50-60kr og sende, 400kr i etablering.
så dvs at den prisen de reklamerer med faktisk bare er 25% av hva det egentlig vil koste deg og ha de kanalene!?!?
( og ikke kom og si at de 400kr og de 300kr det koster i frakt og ettablering ikke kommer neste året.. for den prisen på 49 i mnd de reklamerer med gjelder bare for første året! så dermed så blir prisen neste årene en del høyere...
dette gjelder også de andre som selger tv kanaler også..
( nå er det ikke noen stor krise om det koster 500 eller 2000i året for tv, men det er prinsippet som irriterer meg GRØNN!!! jeg har bestemt meg og kjøpe av den som tar seg minst betalt for andre ting en mnd pris.. ( så koster det 300kr i mnd og ingen ting i andre avgifter så kjøper jeg av de istedenfor og kjøpe av alle de med lave mnd priser og masse skjulte avgifter!
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me