Ja nå har jeg blitt en nybakt eier av en euro spec supra tt med manuell kasse!
dønn strøken i sort som er gått 75k og hentet i fra tyskland:)
jeg skal hente den i oslo til uken!
og jeg sitter og kikker litt på deler osv, og ser at mvpmotorsports har mye spennende!
For det første:
eksos - blir hks, greddy, blitz osv hipp som happ om hva man velger? bare å gå etter hva man synes ser best eller er det noe markant forskjell på de.. hva har dere?
og ser at mange monterer boost controller og fcd, men er det ingen som kjører på datasprut her istedenfor? tenker på videre trimming, så er vel det vel så lurt?
jeg har sansen for whifbitz stylingen, men er det noen plass i england man kan bestille dette eller må jeg ta det og ifra usa?
felger?
hva slags dimensjon kjører folket på her ? forslag til rims?
har sansen for works felger.. de med kant, men de koster jo flesk!
av boost controllere.. hva er det folk foretrekker der? profec b?
og vet noen om trd vingen passer i de org hullene?
blir sikkert flere spørsmål, men det er jo bare morro:)
dønn strøken i sort som er gått 75k og hentet i fra tyskland:)
jeg skal hente den i oslo til uken!
og jeg sitter og kikker litt på deler osv, og ser at mvpmotorsports har mye spennende!
For det første:
eksos - blir hks, greddy, blitz osv hipp som happ om hva man velger? bare å gå etter hva man synes ser best eller er det noe markant forskjell på de.. hva har dere?
og ser at mange monterer boost controller og fcd, men er det ingen som kjører på datasprut her istedenfor? tenker på videre trimming, så er vel det vel så lurt?
jeg har sansen for whifbitz stylingen, men er det noen plass i england man kan bestille dette eller må jeg ta det og ifra usa?
felger?
hva slags dimensjon kjører folket på her ? forslag til rims?
har sansen for works felger.. de med kant, men de koster jo flesk!
av boost controllere.. hva er det folk foretrekker der? profec b?
og vet noen om trd vingen passer i de org hullene?
blir sikkert flere spørsmål, men det er jo bare morro:)