TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #300799  av celicat23

inzane2012 skrev:mee to:) venter heller til det kommer en nytt operativ system som ikke er noe microsoft bare har slengt sammen fra restene etter longhorn og en oppsprita utgave av xp... nei, venter nok heller til det kommer ett skikkelig os fra microsoft før jeg bytter...
Har hørt vista var ille, men tenkte som så at siden jeg kjøper en bærbar med 2.53ghz dual core prossessor så kan det vel ikke være SÅÅÅ ille? Der tok jeg feil gitt. Ikke bare det at det er treigt, men det er ikke akkurat stabilt. Og jeg har aldri hatt en PC hvor harddisken står og jobber hele tiden (uten at jeg rører maskin) og hvor 4gb med ram faktisk blir litt lite.

Fant en oppskrift på hvordan og få installert XP på maskin, men det var jo ikke akkurat helt plug'n'play:
http://maxeasyguide.blogspot.com/2008/0 ... on-cd.html

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud som det frister!!!!!!!!
 #300831  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:mee to:) venter heller til det kommer en nytt operativ system som ikke er noe microsoft bare har slengt sammen fra restene etter longhorn og en oppsprita utgave av xp... nei, venter nok heller til det kommer ett skikkelig os fra microsoft før jeg bytter...
Har hørt vista var ille, men tenkte som så at siden jeg kjøper en bærbar med 2.53ghz dual core prossessor så kan det vel ikke være SÅÅÅ ille? Der tok jeg feil gitt. Ikke bare det at det er treigt, men det er ikke akkurat stabilt. Og jeg har aldri hatt en PC hvor harddisken står og jobber hele tiden (uten at jeg rører maskin) og hvor 4gb med ram faktisk blir litt lite.

Fant en oppskrift på hvordan og få installert XP på maskin, men det var jo ikke akkurat helt plug'n'play:
http://maxeasyguide.blogspot.com/2008/0 ... on-cd.html

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud som det frister!!!!!!!!
tror nok det os'et som kommer om ei lita stund blir en del bedre, siden det vist nok skal vere det ekte "longhorn" os'et...
skjønner ikke helt hvorfor microsoft slapp vista nå egentlig og ikke bare gjorde seg skikkelig ferdig med det dem holdt på med...
 #300878  av ina

jeg prøvde å få vekk vista på en pc og installere xp, men det fucka!!! så nå har jeg et lite problem med huseierns pc:S
er vel ikke noen som tilfeldigvis har en recovery cd til hp?? hehe.. hadde sikkert vært smart å brent ut en sånn før jeg starta også... :roll:
 #300880  av inzane2012

ina skrev:jeg prøvde å få vekk vista på en pc og installere xp, men det fucka!!! så nå har jeg et lite problem med huseierns pc:S
er vel ikke noen som tilfeldigvis har en recovery cd til hp?? hehe.. hadde sikkert vært smart å brent ut en sånn før jeg starta også... :roll:
mange laptoper og desktoper pleier å ha sånn recovery ting innebygd, men vist du har prøvd å få vekk vista og legge inn xp så har vel sikkert du formatert litt du da, så da er det mulig du har sletta det og, hmmm...nei, mye letter å bare kjøpe en ny harddisk å heller installere xp på den:)
 #300903  av Supramk3turbo

Jaha, hva slags bil da??
 #300920  av Ã¸xseth

bose skrev:Til helga skal jeg til Egersund å hente prosjektbil!:D :D
da får du komme og hilse på. det er også em i traktorpulling denne helga :D
 #300925  av kvassheim

bose skrev:Til helga skal jeg til Egersund å hente prosjektbil!:D :D
oh my god!!! fortell, blir så nyskjerrig!!!! trodde bare det var 1 prosjekt i egersund..
 #301238  av Lørnings

Bamsemoms skrev:Bjørnstad bil har montert Mines eksos og Reacaro stol i den nye GTR`en
Jeg kikka på den i helgen, den var grom! :D Fortsatt lite lyd da! Den r32(?)'en til bjørnstad (den røde, med grå framfanger) gikk heftig! Men sist jeg så dem sammen, så gikk ourom supra-svarten like bra :D
 #301464  av inzane2012

celicat23 skrev:Så forbanna deilig bil at jeg seriøst vurderer ett bank ran eller to for og få råd til maken:

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiikle!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker den der ja:)
låg å crusa vedsiden av en m6 på motorveien når jeg var av å henta mr2'n min, smekker bil, og rimelig grei lyd av loffene på den og;)
  • 1
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 1175