TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TÃ¥kelys til CS

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #300804  av Gt-4-Ever

Vil ha tak i grøftelys til min CS, men produksjon er innstilt hos Toyota. :(

Noen som vet om avensis 2001 mod, grøftelys passer? Evt. andre jeg kan bestille?

Vil gjerne kjøpe fra GTi celica om noen selger.
 #300826  av Daniel HS

Ebay er din venn :)
 #300882  av Gt-4-Ever

Hvordan er det å handle brukt fra ebay? Trykker Dere buy now eller byr dere? Ikke minst hvordan vet jeg om grøftelysene passer i cs-fangeren? Kan noen finne en link til lykter som gjør det?

Hvilke lykter er det Espen har da? Ser det er xenon i de.
 #300898  av celicagt4205nord

Gt-4-Ever skrev:Hvordan er det å handle brukt fra ebay? Trykker Dere buy now eller byr dere? Ikke minst hvordan vet jeg om grøftelysene passer i cs-fangeren? Kan noen finne en link til lykter som gjør det?

Hvilke lykter er det Espen har da? Ser det er xenon i de.
det er vanlige linselykter som er xenon kit i.
 #300899  av Daniel HS

Om det blir bud eller "Buy now" varierer litt, kommer ann på pris, og om det er noe jeg bare "må ha". Har forøvrig ikke handlet brukt det, men kommer nok til å gjøre det når jeg skal ha tåkelys.

Tror ikke det finnes noen som er "bolt on" til CS-fangeren, blir vel enten GT-4 eller GTi tåkelysene... Mener å ha lest innpå her at det er forskjell på størrelsen på dem, husker ikke helt hvilke som var best passform på...
 #301247  av tojo

Skrevet av Tomera:
Dele nr til GT-i ekstralysene som passer med litt modifisering i CS fangeren:

- Delenr: 81221-20170

For mer info se: viewtopic.php?f=47&t=17632&hilit=gti
 #301270  av Gt-4-Ever

Disse var det mulig å få tak i. :) Er dyrt da, men blir vel kjøpt. Mye modifisering som trengs for å få de festet? Noen som har en fremgangsmåte de kan poste her?