TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet i Trondheim (bilforumet.net)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#30018  av mralp

Er jeg svimmel, eller har bilen skvettlapper foran bakhjulene? :shock:

Nei seriøst, mulig jeg gjør meg upopulær her, men hjelp.

Har aldri fattet hva som er så pent med en Skyline. Greit nok, de har putta inn en stor motor, brukbar snurre, ok bremser etc, jaja, men det kan man jo gjøre i hvilken som helst bil.

Skylinen er jo et estetisk mareritt, se bare på baklysa og området rundt dem.
Og hva er den upassende plastleppa på bagarsjelokket? En spolier?! Uffa meg. Kombinert med en bakfanger fulstendig uten volum ser det rett og slett grusomt ut.

Karroseriet er forøvrig helt fritt for linjer. Se på vinduene bak og overgangen fra taket, kan det gjøres styggere? Neppe. Og frontfangeren, man må spørre seg om det er ment seriøst?

Kombinert med elendig finich ser det ut som et billig Biltemakitt hele greia. Du snakker om å la seg lure av F&F hypen.

mvh mralp

#30019  av ST205

Er heller ikke noen stor fan av utseendet på skylinen.
Men det er hva JEG syns, så for guds skyld lik den de som vil :lol:

#30020  av chris

Vel.. jeg liker verken R32 eller R33.. men R34-skylinen synes jeg er nyyydelig rå ;)

#30025  av funkes

Erlend skrev:DAMN! Bilde

Ser ut som han har malt bilen med bengalakk!! Og det er sølvteip her og der...og PRØVESKILTER! Så utrolig stygt!! Samma kan det være, jeg hadde ikke troppet opp for å beundre noe annet enn motoren på den kjerra der...

Hvis du skulle kjøpt en skyline som du skulle bygd om. (widebody kit. lakkert opp osv)
Ville du da kjøpt en orginal en som er pen i lakken, eller en som har den riktige motoren og litt eksteriør skader?

Hadde det vært tøffere hvis han hadde gjømt bort bilen, i stedet for å brukt den litt på vinterføre og latt folk som er interessert i bilen få se på den og beundre den?

Og det med skilter...høyst sannsynlig har den bilen der hvite skilter til våren ;)

#30037  av @lpher

Så så...rolig nå gutter ;-)

Er for det meste enig med mralp her...men om det er slik funkes sier...at det er 'a supercar in the making' så er det vel bare å vente å se? ;-)

@lpher

#30040  av erling

mralp skrev:Er jeg svimmel, eller har bilen skvettlapper foran bakhjulene? :shock:

Nei seriøst, mulig jeg gjør meg upopulær her, men hjelp.

Har aldri fattet hva som er så pent med en Skyline. Greit nok, de har putta inn en stor motor, brukbar snurre, ok bremser etc, jaja, men det kan man jo gjøre i hvilken som helst bil.

Skylinen er jo et estetisk mareritt, se bare på baklysa og området rundt dem.
Og hva er den upassende plastleppa på bagarsjelokket? En spolier?! Uffa meg. Kombinert med en bakfanger fulstendig uten volum ser det rett og slett grusomt ut.

Karroseriet er forøvrig helt fritt for linjer. Se på vinduene bak og overgangen fra taket, kan det gjøres styggere? Neppe. Og frontfangeren, man må spørre seg om det er ment seriøst?

Kombinert med elendig finich ser det ut som et billig Biltemakitt hele greia. Du snakker om å la seg lure av F&F hypen.

mvh mralp
Skyline er først og fremst en kjøremaskin. Er til dels enig med deg, det er mye mas og roping om skyline, og man blir lei. Men det er en grunn det snakkes om bilen. Den er heftig, ihvertfall under skallet. :)

Dessuten burde enhver gripe sjansen til å i det minste få med seg lyden av RB26 med såpass heftig eksos. Det er såå utrolig vakkert. :D

#30044  av chris

erling skrev:Dessuten burde enhver gripe sjansen til å i det minste få med seg lyden av RB26 med såpass heftig eksos. Det er såå utrolig vakkert. :D
Ja, den gleder jeg meg til å høre ;)

#30047  av VeilSide

I påvente av bedre tider (les penger) så får jeg ikke kommet meg rundt på nær 1% av det som jeg vil (les da alt av treff osv) så jeg håper for guds skyld at noen filmer ;);)

#30081  av @lpher

VeilSide skrev: så jeg håper for guds skyld at noen filmer ;);)
Good idea....noen som føler kallet? :-)

@lpher
 #30083  av SupraTurbo

Blir det noe av treff eller :?:

Kommer gjerne fra Steinkjer ein tur dersom noen bekrefter et det blir treff, med tid og sted.
 #30095  av chris

SupraTurbo skrev:Blir det noe av treff eller :?:

Kommer gjerne fra Steinkjer ein tur dersom noen bekrefter et det blir treff, med tid og sted.
Følg med på tråden til bilforumet.net, som jeg linket til. Ser ut til at det blir Tirsdag kl 2000 ved Pirterminalen.
 #30102  av @lpher

SupraTurbo skrev:Blir det noe av treff eller :?:

Du kan nok trygt sette kursen mot Trondheim på tirsdag ja... ;-)

@lpher

#30104  av Mr2 Mk2

mralp skrev:Har aldri fattet hva som er så pent med en Skyline. Greit nok, de har putta inn en stor motor, brukbar snurre, ok bremser etc, jaja, men det kan man jo gjøre i hvilken som helst bil.
Syns du ikke r34 er pen? :shock:
Og hva er den upassende plastleppa på bagarsjelokket? En spolier?! Uffa meg.
Ikke noe fan av den "spoilern der jeg heller".Men han beholder dne nok ikke lenge tror jeg.
chris skrev:Vel.. jeg liker verken R32 eller R33.. men R34-skylinen synes jeg er nyyydelig rå ;)
So true,r34 er niiice 8)
funkes skrev:Hadde det vært tøffere hvis han hadde gjømt bort bilen, i stedet for å brukt den litt på vinterføre og latt folk som er interessert i bilen få se på den og beundre den?
Er jo bare fint at han tør bruke en slik bil skikkelig,og ikke lar den støve ned i garagen.
@lpher skrev:men om det er slik funkes sier...at det er 'a supercar in the making' så er det vel bare å vente å se? ;-)
@lpher
Stemmer,du hadde vel ikke ventet annet :wink:

Må ikke slakte bilen pga teipen osv,klart det ser stygt ut.Men skjønner jo godt at han valgte å spare en god del penger på å hente inn en som ikke var 100% strøken,når den likevel skal "bygges om" :)

#30121  av Goose

hva er tekinske data på orginal skyline og orginal skyline GTR ?

#30128  av chris

Kan vi holde oss til det topicen handler om her? Altså, street meet i Trondheim. ikke diskusjon om skyline :)

Ja, det kommer en skyline til Trondheim, R32 sådan. gleder meg til å spesielt HØRE lyden av den.
Håper flest mulig kan være med, så vi får til en litt skikkelig street meet type vinter ;)