TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk2 Celica Supra 7m-gte

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #299793  av SupraSnurre

Bilde

bilen ble kjøpt inn krokanfarget sommeren 2007 da skiltene hadde blitt levert inn pga. mangellapp pga. rust i jekkfester..

ble kjørt noen dager til toppakningen røyk og bilen ble satt på vent til nye pakninger ble bestilt... delene ble byttet men motoren starter aldri.

Bilde

ny motor ble bestilt av Erik / Toypart AS
rustsveising er igang og det er vel ca der jeg er i dag 8)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Prøvelakkerte deksla over vippelyktene...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

noen som vet om komplett oppgraderings turbo kit som ikke er vannvittig dyrt?
forslag?
 #299797  av lexusmann

Spennende prosjekt det der....flott blåfarge og noen nydelige felger....hvis du trenger råd og tips har jo Toyparts her på forumet vært myyye borti de bilene der... :wink:
 #300458  av lexusmann

Eh....stemmer, så det nå, står under ett av bildene... :lol:
HÃ¥per du legger ut bilder etterhvert... :wink:
 #300460  av SupraSnurre

hehe.. har ıkke gjort saa mye med cs ı det sıste. har en bmw e30 som venter paa motor og gır og bruksbılen som maatte regıstreres. men kan jo sı at bakskjermer ı carbon vıl komme, ny forstıllıng, senkıng og spacere tıl felger.. har enda ıkke sendt bıl til rustsveısıng:S
 #300840  av Mr T

Du så noe sliten ut der du satt i ni tiden om morningen hehehe!
Trengte du og ta ferje hjem igjen også?Eller gikk det greit med litt veidireksjoner:)?
 #301075  av TommR

Kult prosjekt. Er vel ikke så mange som har valgt den veien hittil i Norge tror jeg? (mk2 med 7m) Blir morro å følge med på! :)
 #313619  av Celicasupra

Heisann:) supra mk2 delebil stående, + 2 ekstra motorer++
bare si ifra dersom du trenger noe:)
btw, du skulle ikke tilfeldigvis vite om noen som har ett par ekstra deksel til uthevingene bak på siden på bilen?
ble frastjålet dekslene fra bilen jeg kjører, og delebilen har lykteglass der istedenfor vanlige deksel (amerikansk utgave med ac++)