TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lage klare blinkers t20: Ferdig!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #300488  av ludde

http://redgts.tripod.com/lights.html

I denne linken så står det beskrevet hvordan man lager hvite/klare blinklys til en t20, men jeg forstår ikke hva han bruker?

Er det noen av dere som har laget noe lignende eller vet hva han bruker?

Edit: Etter et par dager på rumpa så tok jeg ut fingern og lagde noen selv. Er ikke helt fornøyd med finishen, men skal gjøre dem litt bedre i morra...

BILDE:

Bilde

Morten
Sist redigert av ludde den 20 sep 2008 02:06, redigert 1 gang totalt.
 #300496  av eirik845

er jo blanke på min 97 model.. så jeg hadde heller kjøpt det en å styre med det der.. skjønner ikke at det er mulig å få gule hvite.
 #300520  av Speeder

eirik845 skrev:er jo blanke på min 97 model.. så jeg hadde heller kjøpt det en å styre med det der.. skjønner ikke at det er mulig å få gule hvite.
En god ide, bortsett fra att dine 96+ blinkers passer i hans 94-95 fanger...
 #300521  av ludde

Riktig riktig...

De er etter det jeg har fått med meg ikke laget i blanke engang, MEN jeg syntes t18 blinkerne i frontfangern er veldig like... Veldig like...

Er det noen som kan bekrefte at dette ikek er de samme?
 #300650  av lexusmann

Du får kjøpt hvite sideblinkers hos Toyota...koster ikke mange kronene de... :wink: men husk å få med gule pærer da, eller chrome pærer her hos slayer...
 #301063  av celicapower

lexusmann skrev:Du får kjøpt hvite sideblinkers hos Toyota...koster ikke mange kronene de... :wink: men husk å få med gule pærer da, eller chrome pærer her hos slayer...
hmm e nå ikke så sikker på det. har sjekket før hos Toyota og de har kun til 96 og oppover . eneste plassen eg har hørt du kan få tak i er en person så lage de i england
 #301935  av ludde

Får ikke kjøpt hos toyota.

Får helle rikke tak i dem på ebay eller noe annet...

Noen som vet hvor jeg eventuelt kan få støt de eller noe sånn?
 #305104  av lexusmann

Hva er forskjellen på blinklys før og etter '96 egentlig?kun størrelsen?
 #305376  av Shaggaway

Jeg kjøpte blanke frontblinklys til min 95 modell (GT-four) fra England for et par uker siden. Sjekk siden http://www.protocast.co.uk/toyota.html. Betalingen skjedde via PayPal, og ettersom de sendte glassene i en liten pakke ble det ikke noe tollavgifter. Tok bare 3-4 dager fra jeg betalte til jeg mottok pakken. Det fulgte også med et par orange pærer.
 #308966  av lexusmann

Skrev i innlegget over "sideblinkers", du mente tydeligvis framblinkersene...de kan jeg meget vel tenke meg er vanskelig å få tak i til før' 96, ja... :wink:
siden fangeren er annerledes...