TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul MR2 med decals pÃ¥ AutoDB

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #300126  av Abramz

Bilen der e kjøpt hos Han der Gill ( Gm Motors ) eller ka det var.
Ikke godt rykte på han..
 #300134  av injee

Er du helt sikker på det ?? ...
 #300143  av Abramz

injee skrev:Er du helt sikker på det ?? ...
Ja.. Va å så etter bil der for ca to å halv år sia. da sto den der.
 #300155  av GhostRider88

Abramz skrev:

Hmm, rart, for i annonsen så står det "den er importert fra tyskland i mai 07".. jaja skal ikke legge meg mer opp i det.

Vet ikke noe om denne bilen, men jeg er slik at jeg holder meg unna modifiserte mr2'er.. Mener selv det tryggeste er å kjøpe en tilnærmet original.
uansett så ville jeg ha tatt en god titt på bilen og evt hatt den på en naf-test..
 #300191  av inzane2012

GhostRider88 skrev:
Abramz skrev:

Hmm, rart, for i annonsen så står det "den er importert fra tyskland i mai 07".. jaja skal ikke legge meg mer opp i det.

Vet ikke noe om denne bilen, men jeg er slik at jeg holder meg unna modifiserte mr2'er.. Mener selv det tryggeste er å kjøpe en tilnærmet original.
uansett så ville jeg ha tatt en god titt på bilen og evt hatt den på en naf-test..
eneste som det ser ut til å ha blitt gjort med den bilen er jo bare "litt" styling utvendig, en liten facelift innvendig og montert inn bedre sterio... så så lenge motor, drivverk og understell ikke er tuklet for mye med men holdt vedlike så er vel denne egentlig ett like godt kjøp som en orginal en, så vist den ikke har for alvorlige feil og\eller mangler er den sikkert ett bra kjøp for dem som liker veilside fronten med litt cheesey dekaler:)
 #300293  av Abramz

GhostRider88 skrev:
Abramz skrev:

Gill importerer biler ifra tyskland.
 #300297  av GhostRider88

Gill importerer biler ifra tyskland.

Ja, var ikke det jeg stusset på, men det var årstallet.

Sikkert en bra bil dette, men som sagt, så ville jeg ha sett nøye over den.
 #301341  av ludde

Angående det med gill. Bilen min kjøpte jeg direkte av han.

Selve kjøpsprosessen var et rent helvete, mer om det i tråden min på shown and shine. Sånn rent teknisk ferdig levert så kan jeg si at jeg har hatt den siden april (7kkm siden) og den går som en klokke.

Er veldig fornøyd med den, han driver ikke med lureri, men han er litt håpløs til tider. Har bare kjøpt en bil av han så kan ikke utdype meg så veldig mye...

Kjør bilen gjennom en Naf test også tar du en naf test selv, det er det tryggeste...