TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye stoler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #301555  av mr2storbrua

Jeg har kjøpt et par nye stoler. Det jeg ikke tenkte på når jeg kjøpte dem var om dem passa. Er jo ikke allverdens med plass på siden original-stolene, og de jeg kjøpte er bredere. Er det et vanlig problem at uoriginale stoler er for store til MR2? Tror de nye er 5 cm bredere enn de gamle...
 #301562  av inzane2012

mr2storbrua skrev:Jeg har kjøpt et par nye stoler. Det jeg ikke tenkte på når jeg kjøpte dem var om dem passa. Er jo ikke allverdens med plass på siden original-stolene, og de jeg kjøpte er bredere. Er det et vanlig problem at uoriginale stoler er for store til MR2? Tror de nye er 5 cm bredere enn de gamle...
fikk samme problemet selv når jeg kjøpte meg ett par FK Automotive stoler...
men det finnes stoler som er laget spessielt for biler som f.eks mr2, vet hvertfall at bride og cobra har sånne stoler, får og kjøpt stoler som er laget for å plasseres på høyre side og venstre side, er sånn at dem ikke passer om hver andre, ene må stå på høyre side og andre på venstre, så tror noen sånne stoler vil passe bedre inn i en mr2 enn "vanlige streetracing" stoler;)
 #301566  av mr2storbrua

De jeg kjøpte var venstre og høyre pga spaken til å stille ryggen med var på forskjellig side. Hva gjorde du med stolene? Solgte og kjøpte nye som passet? Eller fikk du det til på en eller annen måte?
 #301612  av inzane2012

mr2storbrua skrev:De jeg kjøpte var venstre og høyre pga spaken til å stille ryggen med var på forskjellig side. Hva gjorde du med stolene? Solgte og kjøpte nye som passet? Eller fikk du det til på en eller annen måte?
ja den spiller og en liten rolle, men dem stolene som jeg tenker på har og forskjell på side og skulder støttene:)
men nei, jeg har bare lagt dem ut for salg, bestemt meg for å heller trekke oppigjen orginalstolene... syns orginalstolene er jæskla gode å sitte i og gir bra støtte, så var ikke derfor jeg ville bytte:)