Litt girkasse mekk skjedde og rundt disse tidene. Den orginale sperra hadde begynt å få nok og spant av og til kun på ett hjul noe som førte til tap av grep og uforutsigbar oppførsel da den noen ganger virka som den skulle, og andre ganger ikke. En ny TRD LSD ble satt inn. Jeg fant ut underveis at girkasser ikke er min greie, så var heldig at Markus var supergrei og tok seg av den jobben for meg.
Finner kun ett bilde av dette, som neppe er veldig spennende da...
Etter dette venta jeg *fortsatt* på dette fantastiske utløser lageret.. så for å prøve å spare litt tid ble motor og gir (uten clutch) løfta i så jeg kunne begynne så smått på tilpassing av nye IC-rør. Begge må lages fra bunnen nå, men satt på det korte røret for å gi litt inntrykk av hvordan det kommer til å ende opp.

Etter dette venta jeg *fortsatt* på dette fantastiske utløser lageret.. så for å prøve å spare litt tid ble motor og gir (uten clutch) løfta i så jeg kunne begynne så smått på tilpassing av nye IC-rør. Begge må lages fra bunnen nå, men satt på det korte røret for å gi litt inntrykk av hvordan det kommer til å ende opp.
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z