TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dinside.no sensurer kritikk!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #302206  av Zepticon

Hei folkens:)
Vi på mazda avdelingen ville bare informere/advare mot Dinside.no.
I forbindelse med testen av nye Mazda 6 har flere av våre brukere kritisert Dinside for testens utfall, siden ingen andre tester har kommet ut med så dårlige resultater.

Disse innleggene med linker til andre tester og Har blitt SENSURERT med hard hånd! Vi føler oss tråkket på og ønsker ikke at en såpass stor nettside skal få drive på denne måten. Om dere har lyst å bidra/lese mer så finner dere tråden "vår" her:
http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.p ... &sk=t&sd=a

og dinside.nos test her:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=772728
 #302383  av Larsen

Nå er vel det her et toyota forum og til tross for at dette er et off-topic forum så er det lov å holde noe relevans til forumet...
Leste også igjenom hva som er skrevet. Forum siden Kritisere journalisten, men absolutt ingen av dem har noe som helst konkret å komme med. Er faktisk slik at jeg holder med journalisten i dette tilfelle...
 #302399  av sindrejl

synes det er helt greit det zepticon kommer med, da det er uvanlig barnslig og utrolig useriøst av dinside å ikke tåle saklig kritikk i forumdelen sin.
 #302445  av angrykid

Med fare for å spore helt av i posten din, zepticon.. :D

Larsen, hvis man skal kommentere slikt som at man bør holde noe relevans til forumet, så ser jeg ikke poenget med den største posten her inne, og hvorfor denne ikke er slettet. Den har absolutt null relevans til forumet i det hele og det store. :) Poenget mitt er at dette forumet har såpass høy takhøyde på poster i off topic-delen, at denne posten her er helt naturlig å ha i denne delen av forumet. Den gjenspeiler ikke til Mazda som merke, men til dinside.no og kritikken rettet mot den siden. Det er bare det at det tilfeldigvis gjaldt mazda denne gangen. :) Jeg tror ikke du ville kommet med en slik uttalelse om det gjaldt en mobiltelefon som var blitt testet og slaktet hos dinside.no for deretter å bli lovpriset over resten av verden. :)

Back on topic: Jeg synes dinside.no er en av de teiteste sidene på nettet. Journalistene har til tider ikke peiling på hva de driver med, og det er alt for mye dårlige tester og dårlig utførte tester som legges ut der. Desverre. De kunne fått det bra til hadde de hatt noen kompetente folk. :)