TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #302454  av Supramk3turbo

Blir i vinter en gang. Den skal ihvertfall være klar til ACR neste år. Har planer om å bli med på vårtreffet der oppe 2009.
 #302456  av mulle-mek

ok har selv endelig fått intercoolern 80 cm lang må nok kappe en del :evil: venter ennu på turbon skal vistnok bli sendt ca den 29 denne måneden montere i vinter eg og så da må jeg vel benke til våren da går og å lurer på gtech måler ser at mange skryter av disse :D
 #302559  av Supramk3turbo

Åja. Ja blir en spennende sesong neste år :D Gleder meg allerede...Men tror jeg skal investere i en ny Oljepumpe til 2jz-'n også, da det er to her på forumet som har brent seg på den allerede. Ser ikke ut til at den orginale liker så mye mere effekt. Eller er det økning av turtallet det går på?? Like greit å få på en som tåler litt juling med en gang sikkert.

Hadde foresten en fin tur på sykkelen i går. Siste turen før den blir satt bort for vinteren, så da måtte jeg jo kjøre fra meg litt. Ny rekord på bakhjulet...240 km/t på tredjegir. he he. Sinnsyk følelse...
 #302596  av Lørnings

TommR skrev:
Supramk3turbo skrev:Ny rekord på bakhjulet...240 km/t på tredjegir. he he. Sinnsyk følelse...
Du er ikke tam. ;) hehe
*rister på hodet* 240km/t, også har du 3 gir igjen! :P Jeg også skal sette inn sykkelen snart, kanskje jeg skal prøve å få virago'en på bakhjulet i det hele tatt! :P Mener jeg har prøvd før, uten å få det til, selv når jeg sto på de bakerste fothvilerne :P
 #302611  av Supramk3turbo

He he, utrolig bra :D Akkurat som pottene på den goldwingen er skrå skjært for å kjøre sånn :lol:
 #302620  av Lørnings

Omtrent sånn som han bak der følte jeg meg når vi var ute å lufta b-kingen, Thomas! :D Eller nei, vent, jeg holdt meg fast det jeg var kar for! :P
Sist redigert av Lørnings den 05 okt 2008 17:48, redigert 1 gang totalt.
 #303663  av steff-mk3

apropos benkinga i høst så stemmer nok benken på prikken men du kan nok kji rekne meir enn 15% i driverkstap noko som vil gje deg 405hk i motor. driverkstap kan variere frå bremsebenk til bremsebenk. som for eks toyparts sin har ei rulle og må derfor rekne mindre tap og protrim har 2 ruller pr hjul. då seie det seg sjølv att det vil snu tyngre. dermed høgare driverkstap. benken er testet utallige ganger på org biler og dei har stort sett levert på hesten med det driverkstapet der.så du kan nok vera sikker på att du har det du ska ha.af din blei jo målt med ny bredbåndslamda og i benken. men mulig kurva di vart slek pga dei ustabile wastegatene dine vil eg tippe.
 #303666  av toyparts/mvp norge

med slik af hadde motoren rast for lenge siden.
 #303926  av Supramk3turbo

Hei, kan noen hjelpe meg litt:) Jeg er så sinnsykt usikker på hva jeg skal gjøre med lakken på bilen. Det blir enten den øverste eller den nederste. Hva ser penest/tøffest ut... Den nederste er jo greiest med tanke på at bodykittet som skal på skal lakkeres uansett, men jeg liker også den øverste...Hmm :?:
Vedlegg
toytoyb.jpg
toytoyb.jpg (186.25 kiB) Vist 379 ganger
Sist redigert av Supramk3turbo den 02 mar 2009 16:32, redigert 1 gang totalt.
 #303932  av Kjelliken

øverste er mer røff og den nederste er mer stil over mer raffinert på en måte. hmm usikker på hva jeg ville ha valgt selv. Kommer jo litt an på hva du er ute etter. :wink:
 #303933  av Supramk3turbo

.
Sist redigert av Supramk3turbo den 27 des 2008 13:33, redigert 1 gang totalt.
 #303960  av Mr T

syns den første blir litt sånn harry eg altså,syntes den siste og bilde nr. 2 var ganske greit faktisk! litt meir stil over bilen istedet for høy råne fakror:)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 62