TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gjett hva dette er :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #302551  av ElViz

GÃ¥tebil...?
GÃ¥tebil...?
GÃ¥tebil.jpg (45.63 kiB) Vist 1502 ganger
Prisen er spesiellt morsom; 240.000
 #302574  av hmsilset

ElViz skrev:Begge svarene var selfølgelig rette! Hadde ikke venta annet på dette forumet. Premie utdeles i himmelen :lol:

Her er linken til annonsen:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14865821

Legg merke til at prisen er 240000 + TOLL :lol: :lol: :roll:
Har sett den :D Skulle gitt 100.000kr om jeg bodde i en annen galakse far far away :)
 #302587  av inzane2012

eneste som egentlig er litt "tøft" med det der er dørene...
ellers så skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å gjøre noe sånt, en 355 får du ganske "billig" brukt nå om dagen...

berre se på dette NYDELIGE eksemplaret av ferrari 355 berlinetta:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1826679
til den nette sum av 699000kr...
 #302605  av Cmon

Ingen andre som har lagt merke til barbiedokka inni bilen?
 #302624  av ArildM

:lol: Virket veldig gjennomført, men se på GAPET mellom skjerm og felg forran da!
Har sett noen Ferrari replica kitt, men gang på gang er det stygt lite senket!

Ikke det at disse bilene noen gang blir noe annet en en fæl bastard.
 #302645  av ElViz

Barbidokke? Jeg trodde det var uppblåsbara Barbara jeg.... :o
Ellers er hjula på den helt feil, må være noe 14" saker...
Selv kjører jeg 17" usenka, og synes det er helt fint.
Hadde litt sansen for interiøret, (uten Barbara) bortsett fra girkula da.
 #302680  av inzane2012

ElViz skrev:Begge svarene var selfølgelig rette! Hadde ikke venta annet på dette forumet. Premie utdeles i himmelen :lol:

Her er linken til annonsen:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14865821

Legg merke til at prisen er 240000 + TOLL :lol: :lol: :roll:
eneste mr2'ene her til lands som faktisk er verdt så mye er vel kanskje firewalk og markus sine...
hvem faen betaler vel 240k pluss for en orginal mr2 turbo med litt harry styling på da????
 #302692  av cameleon

Om du virkelig ønsker å eie en Ferrari, så har alle eeegentlig muligheten til å kjøpe en om de prioriterer rett. Du får deg en 348 i dag til en 400.000+. Men jeg tror nok bilen fort blir en plage når man skal ha de første servicene. For tro meg, de ække billig.
 #302728  av inzane2012

cameleon skrev:Om du virkelig ønsker å eie en Ferrari, så har alle eeegentlig muligheten til å kjøpe en om de prioriterer rett. Du får deg en 348 i dag til en 400.000+. Men jeg tror nok bilen fort blir en plage når man skal ha de første servicene. For tro meg, de ække billig.
nei, den skal vel ha service en gang i året den:) meeeeeeeeen, du bør vite hva du går til når du kjøper deg en ferrari, lambo, astin osv, er biler som er bygd for å kunne kjøres skikkelig, og sånne biler trenger ofte litt mer oppmerksomhet enn bestefars gamle volvo;)
meeeen på den annen side, vist jeg skulle kjøpt meg en ferrari hadde jeg vertfall ikke latt den stått å støva ned i en garasje bare for å bli brukt 4 ganger i året og kun på dager med 0% luftfuktighet og over 25 grader, hadde brukt den så mye jeg kunnet jeg:)