TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Div. oppgraderinger pÃ¥ 91' gt4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #300767  av Magne

James skrev:
celica_st185 skrev:Da var det kun 2 dager med mekking igjen før avreise rudskogen... Håper å bli klar, men er skeptisk til å ta avgårde 70 mil uten å ha med bilhenger :? Får ta en vurdering på det, så håper jeg å stille til start på lørdagen :)

Hvis ikke det er mer skadelig enn som så å kjøre uten dump, kommer jeg nok til å kjøre uten ja. Filmsnutten er på 0.9 bar og rekner med å ha over 1.5 bar til helga :)
rudskogen nærmer seg med stormskirtt nå jah.. 1.5 i ladetrykk?! :twisted: Bør flytte bra på seg da! Da vil ikke ut på banen samtidig som deg :mrgreen: hehe
Men været begynner å spøke for meg... fram til nå er det meldt skikkelig drittvær :roll:

...Fekk bra med tilbakeslagslyder i Celicaen etter at jeg fekk fmic på min...høres ganske likt ut som i din faktisk.
Så har også vurdert å fjerne dumpen på min, men sies jo at man halverer turboen levetid da..
La oss si den halverer levetiden... 200k til 100k km... jeg kunne levd med det :lol:
 #300775  av celica_st185

onkelvegard skrev:
celica_st185 skrev:Da var det kun 2 dager med mekking igjen før avreise rudskogen... Håper å bli klar, men er skeptisk til å ta avgårde 70 mil uten å ha med bilhenger :? Får ta en vurdering på det, så håper jeg å stille til start på lørdagen :)

Hvis ikke det er mer skadelig enn som så å kjøre uten dump, kommer jeg nok til å kjøre uten ja. Filmsnutten er på 0.9 bar og rekner med å ha over 1.5 bar til helga :)
er det med irx turboen?
er med irx 450 ja... må nok om i 1,7 for å nå makseffekt, vertfall etter hva jeg har hørt fra turboservice. Time will show :)
 #302194  av celica_st185

da har jeg tatt ett par bilder...
Vedlegg
PICT0319.JPG
PICT0319.JPG (1.08 MiB) Vist 732 ganger
PICT0317.JPG
PICT0317.JPG (1.27 MiB) Vist 737 ganger
PICT0335.JPG
PICT0335.JPG (1.17 MiB) Vist 729 ganger
mangler frontleppa og dt ene blinklyset...
mangler frontleppa og dt ene blinklyset...
PICT0332.JPG (1.27 MiB) Vist 728 ganger
 #302205  av James

Ser bra ut dette! :) Matt svart er tøft. Skal du ikke ha vinge på den?
 #302215  av Kjelliken

trenger bare noen skikkelig japse felger nå i koksgrå matt eller kopper farge :wink
Rays er vel ikke helt feil det heller selv om de ikke helt er skrudd fast på bilde...
Rays er vel ikke helt feil det heller selv om de ikke helt er skrudd fast på bilde...
new wheels 003.jpg (430.5 kiB) Vist 727 ganger
:
Disse var jo litt kul men stor kontrast...
Disse var jo litt kul men stor kontrast...
new wheels.jpg (375.01 kiB) Vist 729 ganger
Ble vel ikke helt feil med chrom heller...
Ble vel ikke helt feil med chrom heller...
new wheels 002.jpg (372.13 kiB) Vist 726 ganger
 #302230  av celica_st185

Ikke vært feil me skikkelige hjul nei 8) men nå skal denne bilen først å fremst brukes uten å vær redd for å få steinsprut ol. så blir nok ingen dyre felger her nei :wink:
 #303040  av Daniel_hoy

celica_st185 skrev:vet ikke helt ang. vinge, noen bra forslag?
Orginal kanskje? Syns den passer veldig bra til bilen jeg, men så er ikke jeg så kjempe glad i styling da :P
Men er uten tvil finere med vinge enn uten. (SÃ¥ lenge det ikke er snakk om stor alu vinge)
 #303096  av Kjelliken

ser ikke noe grunn til og slenge vinge på denne bilen når den ser slik ut. :D
 #317806  av Gt-4-Ever

Har originalvingen liggende om det er aktuelt. Må bort så kom med bud ved interesse.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14