TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #301229  av EXS

jo selfølgelig, det jeg har pleid og gjøre er og bestille hos de (bsbildeler) når jeg ser de har delen på lager.... og så reiser jeg til sandefjord og henter den
(noe jeg ikke alltid har hatt like mye flaks med som man kan lese lenger bak i tråden :? )
 #301547  av FireFox

EXS skrev:jo selfølgelig, det jeg har pleid og gjøre er og bestille hos de (bsbildeler) når jeg ser de har delen på lager.... og så reiser jeg til sandefjord og henter den
(noe jeg ikke alltid har hatt like mye flaks med som man kan lese lenger bak i tråden :? )
Hehe har lest det ja :) utrolig kjipt det ass. har opplevd noe av det samme ;)
 #301561  av EXS

er ferdig med og betale bota i disse dager :lol:

+at sivil bil radaren min har blitt kraftig oppgradert :wink: (les: småparanoid:P)
 #302597  av EXS

legger ut noen bilder av facelift vs pre-facelift

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #302610  av lexusmann

Er så utrolig mye finere med facelift fronten syns jeg...har alltid lurt på hva de tenkte med da de kom med e11'n og de runde lyktene..mega stygt!!! :lol:
 #302918  av EXS

takk for tilbakemeldinger :D det setter jeg alltid pris på :wink:

stiffy: sliter med det sjøl, de er jo nesten identiske.... setter meg stadig inn i feil bil :?
 #303090  av Stiffy

hahaha, det hadde jeg ALDRI gjort! JEg hadde heller brukt beina hvis jeg ikke kunne kjørt den røde! =D
 #303118  av Martin J

Ble veldig bra med baklyktene dine! Du er oppfinnsom :)
 #303129  av Kjelliken

to biler på tunet....
Transplantasjon på vinterens prosjekt....
Transplantasjon på vinterens prosjekt....
Corollaer-for-nett-001.jpg (95.72 kiB) Vist 486 ganger

En teaser for e111 Fans.....
 #303143  av EXS

2 biler som skal bli til 1 her??

hva med litt teaser specs :)

regner uansett med at det kommer en prosjekt tråd.... gøy at flere ser potensialet i disse bilene

flott at folk legger merke til smådetaljene som baklyktene også :D

en update:

har fått mulighet til og sette bilen vekk i hele vinter og da får jeg mulighet til og sette igang med langt større prosjekt en jeg vanligvis har kunnet da jeg har trengt bilen hver dag (til jobb o.s.v.)

da er den foreløpige lista:

- nye forskjermer med igjensveiste blinklys hull (disse går da i speil og frontfanger)

- nytt understell, dempere, nytt senkestett nye torsjons stag+ foringer, oppgraderte fjørtårnstag (forran og bak) dempere og fjører er gått over 200k nå :P

- mulig jeg også sveiser igjen bakluka

- motor oppgradering, enten gjør jeg noe med motoren som står i eller så får jeg tak i en blacktopp

- lakkere fronten og forskjermene

- corrado baksete (skrik ut visst noen vet om et)

- trekke om dørpanelene

- fikse manglende lys i dash + få alle lysa i samme farge

- valse hjulbuene

- se om jeg finne noen sideskjørt jeg liker (ikke lett) eller modifisere flarsea som står på nå

- nytt eff annlegg da det også har gått over 200k, (noen som vet om grenerør til 3zz-fe)

- race kat

- front fangeren skal også modifiseres for en renere look slik at den passer bedre med org linjene på bilen

ellers vil mottoet mine i vinter være "less is more" så fokus skal være og få bilen som clean som mulig innenfor visse grenser
 #303193  av Kjelliken

:) Kommer info om ikke alt for lenge.. men det blir to biler..... begge skal brukes bare ikke hele tiden... på en måte liksom. :roll:
 #303243  av EXS

solgt CS`n og skal ha en sommer og en vinter bil?
 #303274  av Kjelliken

nei det er fullt ute på tunet.. CS, Starlet og to corollas 8)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 51