bare et par ting: avgiften skal betales først og de vil ikke se på bilen din engang før den er betalt har jeg hørt. Strengt talt burde bilen ha vært avskiltet fra du satte i ny motor.. tror du fort kan få litt reaksjoner der hvis de både forstår at du har trimmet ned motoren og at du faktisk har kjørt rundt med bilen i ikke godkjent stand i tillegg så trå litt varsomt frem..
men, som Markus sier, de kan ikke si noenting om du har effekten om du har papirer på det selv om de forstår hva som pågår. Det er trossalt den effekten som er tatt ut av motoren du skal betale for og ikke potensialet til motoren. Det er da så klart ulovlig å øke effekten senere så hysj hysj hehe
men, som Markus sier, de kan ikke si noenting om du har effekten om du har papirer på det selv om de forstår hva som pågår. Det er trossalt den effekten som er tatt ut av motoren du skal betale for og ikke potensialet til motoren. Det er da så klart ulovlig å øke effekten senere så hysj hysj hehe

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet