noen her i trondheim som har erfaringer med snap drive?? vurderer å sette bilen min der for bytting av kalipperene bak og litt sånt...
Fortune Favors The Brave
EXS skrev:er det noe som er mer irriterende en og stå opp tidlig på morraen og se frem til en kopp kaffe bare for og finne ut at man er tomslipper det, drikker ikke kaffe
celicat23 skrev:Og mens vi er på det: kan vi få innført en tid på døgnet hvor pensjonister får lov til og røre seg ute, sånn at vi normale folk slipper og stå kø bak dere i rundkjøringer når dere finner ut at midt i rundkjøringa så skal dere stoppe og slippe inn folk (dø!!!!)kunne ikke sagt det bedre selv!!
Eller når etter en lang arbeidsdag, jeg bare vil ha ett helvetes brød og 1 melk så jeg kan dra hjem og slappe av, kan dere da gi FAEN i og prøve diskutere noe med den stakkars jævelen bak disken mens dere teller små pengene 7 ganger på rad for og til slutt bare gi opp uansett og gi det til han i kassa - så han ikke bare er stressa over at han nå har kø i kassa si, har kjeda seg halvt ihjel av den gripende historien om hvordan kultur melk smaker godt med flatbrød (nei, det gjør ikke det din gamle jævla skrukk!!!) men nå må han til helvete sitte og sile ut de jævla 10 øringene du faen meg tror er gyldig valutta enda.
Faen ta dere og de som lager kø!!
lexusmann skrev:Jepp, da har jeg prøvd det også...Biola med bringebær smak funker IKKE i potetmos...nå seriøst brakk jeg meg azz!!!![]()
![]()
bare så dere vet det, hehe...