TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 4agze bremser og kalippere. (Rep. sett?)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #303288  av villejan

Har fått tak i et sett, men det trenger sårt overhaling. Noen som har artikkelnummer fra Toyota, slik at jeg kan bestille rep. sett?
Skulle vel egentlig hatt skiver og klosser i samme slengen.

Noen som har linker til "how to" på overhaling?
 #303345  av Amund

Om eg ikkje husker heilt feil, så er 87+ bremsene dei samme som 4agze bremser. Så om du går på toyota og bestiller repsett til 88modell skulle det gå bra :wink:
 #303351  av villejan

Amund skrev:Om eg ikkje husker heilt feil, så er 87+ bremsene dei samme som 4agze bremser. Så om du går på toyota og bestiller repsett til 88modell skulle det gå bra :wink:

Var å sjekket med jæger i åsane i dag, og de sa at det ikke var forskjell på 85-89 modell... Det kom et bytte i 89( men er ikke dette mk2), Skulle koste 860,- pr. kalipper foran, og 910,- for de bak.... SVINDYRT! Det er heller ikke forskjell på de forskjellige modellene i norsk bildelkatalog. Nå er jeg begynnt å lure.
 #303355  av Amund

Når eg tenker meg om, kan det stemme. Er vel kun braketten til kalipper som er forskjellig før og etter 87..
Det ironiske med det heile, er at det koster meir med repsett til mr2 og celica enn det gjer til mk4 supra :roll: