TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #303478  av ina

nei nei... kjeks-sjokolade (marabou digestive) og smash (pose)...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 #303492  av hmsilset

I dag fant jeg flere grå hår på hodet..nettopp ferdig med puberteten jo :D Har blitt over 30 år og fikk midtlivskrisa å kjøpte sportsbil da jeg var 22 år. Tro hva jeg skal kjøpe meg nå..Finner frem sauesaksa til jeg har fått tenkt litt :wink:
 #303520  av lexusmann

Liker best mørk sjokolade jeg, selv om jeg kjøper vanlig av og til også...har fått litt dilla på den Walters mandler til Freia.... :lol:
har mørk Toblerone i kjøleskapet som fattern fikk tak i til meg på danskebåten...men dette preiket om sjokolade fikk meg til å hente en Snickers, hehe... :lol:
 #303522  av inzane2012

lexusmann skrev:Liker best mørk sjokolade jeg, selv om jeg kjøper vanlig av og til også...har fått litt dilla på den Walters mandler til Freia.... :lol:
har mørk Toblerone i kjøleskapet som fattern fikk tak i til meg på danskebåten...men dette preiket om sjokolade fikk meg til å hente en Snickers, hehe... :lol:
når det kommer til toblerone så er det jo den hvite som er best da!!! 8)
 #303532  av ina

den beste tobleronen finner jeg ikke lenger... tror det var blå pakning... lyst sjokolade med hvit i midten...
 #303534  av hmsilset

ina skrev:den beste tobleronen finner jeg ikke lenger... tror det var blå pakning... lyst sjokolade med hvit i midten...
Den var skikkelig god den :D
 #303540  av inzane2012

hmsilset skrev:
ina skrev:den beste tobleronen finner jeg ikke lenger... tror det var blå pakning... lyst sjokolade med hvit i midten...
Den var skikkelig god den :D
den tror jeg du får i den der assorterte toblerone eska:) der har du vanlig, rød, blå, sort og hvit i:)
 #303593  av ina

kjøpe en hel eske og spise opp de gode... invitere folk for å få resten spist opp?? hehe
mulig den fortsatt finnes i den esken med alle i...
 #303598  av Lørnings

bose skrev:Rundkjøring er gøy i pissregn! Helt til kontraen kommer :lol: :lol:
Fikk sparka litt grus om lå i grøfta i samma slengen :lol:
Carina'en også får kjørt seg nå!! :D i en radius av 1,5km fra der jeg bor er det 8 rundkjøringer! :P Tar 3 runder sidelengs i den nærmest meg når jeg kommer hjem på kvelden:D ihvertfall når det regner, den er ikke så glad i tørt :P
 #303643  av hmsilset

bose skrev:Skål for faen i helvete!!! :D Turborg og Tequila er tingen ;)
skååål din måsadott:) Sett på oslolosen på youtube skjønner du,og da kan det bli brukt mange rare ord :D
 #303656  av hmsilset

bose skrev:Tuborg og Tequila er ikke fult så kult lengre... :lol:
Ikke fikk jeg med no hunnkjønn heller... nei makan. :lol:
bortkasta natt :P
Du må da finne noe hunnkjønn i en by da :D Her er det så lite at man bare må ta det man får.Heldigvis kan enkelte drikkes fin :wink:
  • 1
  • 376
  • 377
  • 378
  • 379
  • 380
  • 1175