TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• moder natur vs MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #303673  av Supramk3turbo

Huffda. Det der så ikke noe gøy ut. Mye skader på bilen eller?? Du har vell tegnet sånn tre over bil forsikring :wink:
 #303688  av James

Den er lei! :( En utrolig fin mr2 dette her... hvordan er skadene?
 #303693  av SW20Ronny

3
Vedlegg
ble litt skader.. men kunne vært mye værre
ble litt skader.. men kunne vært mye værre
CIMG0943.JPG (2.72 MiB) Vist 2884 ganger
 #303694  av SW20Ronny

å masse skrap og noen bulker i taket... håper bare ikke det er trykket ned noe... som jeg ikke ser...
noen som vet hvilken forsikring som gjelder ved slike tilfeller??
 #303726  av EXS

kasko ja :(

men men, du får se på det som et tupp i ræva m.t.p. og komme igang med planene dine (mine :P )
 #303729  av TurboKnut

Datt ned et tre 20 cm bak bilen min i natt - ingen skader på bilen min heldigvis..

Kasko dekker ikke "naturskader" så det må kanskje brukes noen andre undskylninger for at skadene ble sånn??
 #303730  av Daniel HS

Auch... Kondolerer på det sterkeste :( Trist syn det der, godt at min bil står i garasje. Tror jeg hadde begynt å grine om det der var meg!

HÃ¥per det ordner seg :)
 #303733  av celicat23

Det er vel flere som vrir seg unna med at de ikke dekker "natur katastrofer" så blir spennende og se om du får dekket dette. Må være utrolig trist for deg og se bilen slik. Håper alt ordner seg.