TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chrom eller ikke?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #303506  av Supramk3turbo

Hmm, jeg ville valgt uten chrom. Er jo fortsatt chrom på felg kanten. Å det holder lenge :) Lettere å holde rent...
 #303583  av Daniel HS

Ja, gå for vanlig alu-look. Synes ikke chromefelger ser bra ut generelt jeg da, utenom på en del amcars... Men det er min mening.

Synes også at vanlig alu er mer stilrent og tidsløst. Men var pent med alukanten... :)
 #303684  av MrControl

Jeg er så usikker! ingen flere meninger her inne?
vanvittig mange som leser trådene, men få som svarer! kom igjen folkens.. vil høre hva dere ville valgt..

noen som har bilder av mk4 med chrom felger her? gjerne sort bil
 #303686  av bjornalf

ikke for å være frekk men ville valgt andre felger... synes disse type felger er så tysk bil inspirert.. men bare min smak... liker få eiker å mye luft..

disse er mer meg

http://cgi.ebay.co.uk/19-MANIA-JADE-R-S ... 286.c0.m14
 #303698  av MrControl

Ja men nå var ikke det spørsmålet!

felgene er allerede bestemt, da jeg liker slike felger.. er om jeg skal ha chrom eller ikke jeg er usikker på.. men etter litt googling så heller jeg mot chrom da jeg ser at disse felgene i chrom ikke uttrykker så mye bling bling faktor som man ser på mange amcars
 #303702  av 300zx-tt

Helt klart vanlig sølv for min del på Svart Supra......
Er forøvrig min drømmefelg som jeg skal kjøpe til neste sesong....skal ha den i gull jeg da...9,5"*19" og 13"*19"....

Er du klar over prisen på disse felgene eller????
 #303728  av Ã¸f

chrome ser jo jalla og billig ut.dessuten tar det jo fokus vekk fra selve bilen..
felgene ville sikkert blitt råe med annen farge i senter, gunmetal grey elns og polert kant :)
personlig syns jeg designet på disse er oppbrukt og kjedelig..
sorry hvis du ikke tåler kritikk..
 #303732  av celicat23

Chrom er så stygt at jeg stiller meg tvilende til deg som person når du i det hele tatt vurderer det :lol:
 #303734  av Terjen

Disse er forøvrig mine favorittfelger også.. :)
Jeg ville valgt gull, det passer jo sjef til f.eks svart bil.. 8)
Men siden det er utelukket må bli det sølv, blir litt mye når hele er blank..
 #303743  av MrControl

300zx: hehe ja.. jeg holder på å bestille opp nå så er fullt klar over prisen!

kritikk er ikke noe problem her i gården, ønsker bare ikke at tråden skal holde fokus på det jeg spør om da jeg har bestemt meg for hva slags felger jeg vil ha !
 #303818  av DanielJ

crom kant er fett, men hele felgen i crom blir litt drøyt!
 #303821  av MrControl

tror jeg går for chrom! har vært å kikket på litt bilder både av disse felgene og av andre suprar med chrom, og synes det ser bra ut !