TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chrom eller ikke?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #303822  av Supramk3turbo

Smaken er som baken...Rævva. he he. Neida, vi er alle forskjellig, så er nok best å kjøpe det du syntes ser bra ut å ikke det andre skulle mene :)
 #303832  av MrControl

har vært og er som sagt usikker, men blir ikke noe mer sikker når jeg får synspunkter i alle retninger!

hadde polert utgave funnes, så hadde jeg valgt det, da det er det jeg har mest lyst på, men det finnes ikke!

alu grå felger begynner og bli kjedelig synes jeg, og spes til felger til den prisen!
 #303840  av DanielJ

MrControl skrev:tror jeg går for chrom! har vært å kikket på litt bilder både av disse felgene og av andre suprar med chrom, og synes det ser bra ut !
helt enig ! :D
 #303853  av Stiansen

DanielJ skrev:
MrControl skrev:tror jeg går for chrom! har vært å kikket på litt bilder både av disse felgene og av andre suprar med chrom, og synes det ser bra ut !
helt enig ! :D
Klarer ikke helt å bestemme deg du heller? 3 poster siden så skrev du at hel-chrom ble for drøyt..

Står fortsatt på mitt med alu i midten, tror det blir litt mye chrom :wink:
 #303865  av DanielJ

Hehe.. Så ikke linken han la ut før jeg skrev.. Forbinner bare cromfelger med svære eikerter, liksom for mye bling. Men crom på BBS "look" felger er rått i allefall på supraer :)
 #303870  av Ã¸f

Er dem så dyre di felgene du skal ha?
MrControl skrev:har vært og er som sagt usikker, men blir ikke noe mer sikker når jeg får synspunkter i alle retninger!

hadde polert utgave funnes, så hadde jeg valgt det, da det er det jeg har mest lyst på, men det finnes ikke!

alu grå felger begynner og bli kjedelig synes jeg, og spes til felger til den prisen!
 #303873  av MrControl

var ikke det jeg sa! det jeg sa er at jeg generellt synes at chrom felger ikke er noe fint fordi det har for mye ghetto faktor, men mange eika bbs look felger i chrom fungerer mye bedre!
 #303970  av FS-Styling.no

Jeg har de felgene du ser på i chrome.... men så er jo jeg BLOD HARRY å da... smak og behag, harry-ikke harry! :o
 #303973  av MrControl

Nå er felgene bestilt, og det ble i Chrom så "its no turning back":)

tror det blir fett..
bilder kommer!

har du works felger selv?
 #304345  av StianMK3

Kommer litt an på farge på bilen.Men har du mørk bil.Chrome selvfølgelig !!! :)