TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz eller.no?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #30253  av Remi

Regner med det er noen som har det her? fikk tilbud om og kjøpe en sån bil til 135k den har gått 140k.kmden har ikke rust, han man på naf fant så og si ingenting rust på den.. men den trenger nye bremser va det eneste? så er det noe mer jeg burde se etter? noe spesielt?

#30264  av tbergstad

Hørtes ut som en fin pris da.. Tenkte å prøve meg på denne prisen sjøl, og min er ikke cs.Men min har mye stæsj da..
Det eneste problemet jeg har hatt på min er slakke i foringer bak. Tror det er en vanlig feil. Men det er ikke så veldig dyrt å fikse uansett da. Jeg ville ha satsa på denne hvis interiør og lakk er fin :wink: (sjekk om motoren bruker olje.. Kjør ned en bakke, brems på 3 gir lenge,så gi bånn gass og se i speilet.Kommer det masse sort røyk så...ikke bra.)

#30313  av CelicaTurbo

Ta deg en god prøvetur, det gir svar på det meste, husk å ikke bare være ruset av å kjøre ny bil, men lytt etter ulyder også, kjenn om motoren oppfører seg greit, at den drar godt. Ta også en kjapp start fra stillestående for å undersøke om gummiforingen til fordelingskassen bak er gåen (høyt dunk om den må byttes, ikke dyrt men en vanlig slitasjefeil).

#30384  av Remi

tbergstad skrev:Hørtes ut som en fin pris da.. Tenkte å prøve meg på denne prisen sjøl, og min er ikke cs.Men min har mye stæsj da..
Det eneste problemet jeg har hatt på min er slakke i foringer bak. Tror det er en vanlig feil. Men det er ikke så veldig dyrt å fikse uansett da. Jeg ville ha satsa på denne hvis interiør og lakk er fin :wink: (sjekk om motoren bruker olje.. Kjør ned en bakke, brems på 3 gir lenge,så gi bånn gass og se i speilet.Kommer det masse sort røyk så...ikke bra.)
ka kommer den sorte røyken av da? skal prøve kjøre bilen i dag kl 1930 så da får man se.. håpe på d beste =D

#30389  av Christian

Sort røyk er da bensin det, mens blå røyk er olje...eller er jeg for trøtt nå :)

Uansett, det er den blå du bør bekymre deg mest for :)