TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra MKIV 96 Modell (LHD J-SPEC)

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #304172  av tvaksvik
 
Har skrinlagt alle planer om bilbygging på en god stund og vurderer derfor å selge beistet mitt.

Bilen er en J-Spec som har blitt ombygd til LHD og veier derfor bare snaue 1500 Kg --> Genialt utgangspunkt for bygg av banebil.
Matt lakkert Seibon Karbon Panser
Matt lakkert Seibon Karbon Panser
Picture_115.jpg (488.06 kiB) Vist 762 ganger
Matt lakkert TRD Vinge
Matt lakkert TRD Vinge
Picture_116.jpg (583.99 kiB) Vist 760 ganger
Bakseter i skinn
Bakseter i skinn
Picture_124.jpg (483.45 kiB) Vist 758 ganger
Picture 109.jpg
Picture 109.jpg (614.74 kiB) Vist 761 ganger
Picture 122.jpg
Picture 122.jpg (508.35 kiB) Vist 759 ganger
Specs:
Original 3.0L 2JZ-GTE motor i god stand.
6-Trinns Manuell Getrag girkasse
KM stand: Ca 67 000 (Odometer byttet ved LHD ombygging)
HK: Ca 400
Eksos: HKS Superdragger
HKS Intercooler
Felger: Volk 17"
HKS Hipermax Coilovers
HKS BOV (Blow Off Valve)
HKS Air filter

Diverse:
E-Merkede Frontlykter i glass
E-Merkede Setebelter
98 Mod. Baklykter
Seibon Karbon Panser
Momo Racing Ratt
TRD Karbon Vinge
Veilside C1 sideskjørt
Do-luck front (Original)
Originale Supra dørmatter med logo.

Ekstrautstyr som medfølger:
Original Eksos m. katalysatorer
2 stk 17" Racing Slicks
2 stk Spacere for bakhjul
Biltrekk
Nytt 12VDC Batteri

Bilen er akkurat påkostet en heftig lakkering hos Custom Cars AS i Lillesand.

Det kan også nevnes at bilen tidligere har vært registrert i Sverige og har liggende bl.a. originalt svenskt registreringsbevis, TUV papirer..og etc, kan derfor være en sjangse for å få bilen registrert men jeg kan ikke garantere for dette.

Bilen selges ferdig momset uten engangsavgift.

Prisantydning: 200 000,- Nok

PM om du er interessert :D
 #307846  av sindrejl
 
k_one skrev:Noen grunn til at baksetene er skinn mens forstene er i stoff? Har du evt. forsetene i skinn også??
I japan så kom baksetene i skinn uansett om forsetene var i stoff eller ikke
 #307849  av k_one
 
sindrejl skrev:
k_one skrev:Noen grunn til at baksetene er skinn mens forstene er i stoff? Har du evt. forsetene i skinn også??
I japan så kom baksetene i skinn uansett om forsetene var i stoff eller ikke
Jøss :shock: jaja, man lærer noe nytt hver dag :)
 #307972  av FS-Styling.no
 
Dette er en familie bil i japan og man kan ikke ha stoff seter og 2 unger baki der slafsende på en soft is hver... det bli rett og slett gris av slikt... derfor skinn!!
 #307981  av tvaksvik
 
Hehe, nei det hadde tatt seg ut med softis på tøyseter, jeg må le :lol:. Nei, heldigvis er det skinnseter som det går lett ann å fjærne flekker fra...ikke det at jeg har måttet gjøre det for å si det da. :oops:

Bilen har et helt basic J-spec interiør= forholdsvis litt trist og grått som såklart kan piffes opp med diverse detaljer, men siden bilen da selges først og fremst med tanke på banebruk så har vel egentlig interiøret svært lite betydning. Spesielt baksetet er jo totalt ubrukelig dersom du ikke har en jente som som heter henholdsvis Suki eller Fuki. De fleste røkker vel ut både air condition, dashdetaljer og bakseter så raskt de skal klargjøre bilen for drift eller drag.

Har dog bl.a TUV papirer samt det svenske vognkortet liggende, så det kan jo være en mulighet å prøve å få bilen registrert dersom man kjenner noen trivelige folk i biltilsynet. Ville dog ikke satset huset på dette. :evil:
 #307996  av bjornalf
 
Har lest en plass at det at det er fordi i japan er det en høy luftfuktighet høst/sommer/vår... derfor er det stoff seter fremme... da disse ikke blir våte osv på overflaten.