Daniel HS skrev:Hvist du setter forsikringa di med f.eks en forelder som medeier så betaler du nesten ingenting forsikring da.Det gjorde jeg da jeg var 22.Altså 9 år siden,hehe. Jeg kommer til å ta det rolig på bana,men vil ha litt gode tider siden jeg har kjørt 2,2l,2,0gti og 2,0 turbo sommer og vinter de siste 9 åra.hmsilset skrev:Ja, er vel egentlig litt mer unik, men Mr2 er så usannsynlig fet... Hehe... Hadde nok blitt en Mr2 Turbo dersom forsikringsselskapene hadde hatt litt mindre i mot oss ungeDaniel HS skrev:Når jeg ser på bilen din her og planene dine er det nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte Celica CS istedenfor Mr2
Gleder meg til å se fremdriften her...Artig å høre.Men du har en ganske så unik bil i forhold til min sånn originalt,så jeg synes du skal holde på den
så lenge du har det morro med denJeg har brukt litt penger på denne bilen de siste 2 åra,men ikke noe omtrent utenom motor,for de går jo i evigheter uten problem disse bilene. Har leid pitboks og meldt meg på racingtreff ACR
neste uke,så da får jeg og dere se hva en utrimma mr2 er god for(må nesten kjøpe meg kamera).Er banekjøring både torsdag og fredag,men jeg klarer meg med bare torsdag,da jeg kun gjør det for å se om banekjøring er noe for megMen er strålenede førnøyd med den jeg har nå, så kommer nok til å beholde den en god stund ja
![]()
En gang på bane og du er hektetSelv har jeg foreløpig bare kjørt på Eikås utenfor Bergen, og den er i minste laget. Så gleder meg som en unge til å få prøvd meg på en av de store banene
Bare å glede seg, bare ikke bli overivrig, det koster deg fort noen timer i garasjen...
Det som skjedde med meg første gang i allefall
Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst