TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #303740  av |plumbo

har 3 l med farge til bilen stående fortsatt og det er ikkelenger bruks bilen min da jeg har fått en veteranbil jeg bruker til det i vinter :)
sett meg litt lei på og finne små ting jeg irriterer meg over hele tiden på bilen så nå håper jeg og få den som jeg vil ha den :)
 #304019  av FireFox

Lørnings skrev:Kjøpe Carina? :D Går sidelengs! :wink:
Hey! du må ikke selge carinan da! :D

Plumbo: er en stund siden jeg har kikka på tråden her.. gikk gjennom endel nå, fy flate du har gjort en bra jobb.. nydelig e10
Sku gjerne hatt den 20v motoren i bilen min også ass.. men ikke har jeg tid, sted eller peiling på det :p

Mulig det sod før i tråden, men hvordan passet understellet på mr2 stolene over i din bil?
 #304023  av Lørnings

FireFox skrev:
Lørnings skrev:Kjøpe Carina? :D Går sidelengs! :wink:
Hey! du må ikke selge carinan da! :D
Jeg gjør jo et forsøk på å selge den til en toyota etusiast ihvertfall :wink:
 #304038  av |plumbo

FireFox skrev: Mulig det sod før i tråden, men hvordan passet understellet på mr2 stolene over i din bil?
gjorde det enkelt med flattjern og mye sveise trå og orginale stol fester . men man får tak i gt stoler til denna bilen i japan som er helt like , den bilen går under navnet fxgt ( jeg har planer om og prøve og få godkjent ombyggingen min til en sånn en ;)
 #304110  av FireFox

Aha, vil kansje passe over på min bil også da :P :roll:
Er utrolig dårlig sidestøtte i g6 stolene vaffal

(Btw: sorry for OT ;))
 #304183  av |plumbo

hehe kan hende :) men jeg tror du kan prøve og bestille deg levin seter ( ae111 ) det er jo bygget på corolla ramma i prinsippet ( alt skan skrus over og byttes )
 #304198  av FireFox

aha, takk for tipset ;)
 #304200  av EXS

plumbo: sitter du veldig høyt i setene dine når du brukte de orginale stolrammene ? det gjør ivertfall jeg :? (begynner og bli vant til det nå dog, litt rallyfølelse :) )
 #304448  av |plumbo

Bestilte meg ny radiator i dag ;)
har også betalt for nye underdeler på framdemperne mine som kommer i løpet av uka :D
Vedlegg
8dab_1.JPG
8dab_1.JPG (5.27 kiB) Vist 1628 ganger
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 36