TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 89 mr2 targa SC!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #297227  av mr2pondus

Denne overtar stafettpinnen videre.
Fikk satt på 320mm Momo ratt og hvite blinkere foran samme kvelden.
Det gjorde ssusen!
NÃ¥ er det koni ut av eske!!! :D :D

og hvem sa at mr2 og camping ikke kunne forenes?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-LIT ... 0245581053
Vedlegg
vi hadde en riktig fin fjelltur!
vi hadde en riktig fin fjelltur!
a min nye.jpg (842.44 kiB) Vist 1793 ganger
 #297803  av mr2pondus

Ratt og shortshifter montert.
Venter i det vide og brede på det nye interiøret :D
Vedlegg
Mr2 aw11.jpg
Mr2 aw11.jpg (761.7 kiB) Vist 1803 ganger
 #297832  av mk1 black limited

Lekkert ratt! :D
 #297872  av ArildM

Strøken Mr2 og AC/DC i cdspilleren ser jeg, kan det bli noe bedre da? :mrgreen:
"Im on the hiiighway to helll" (noe som jeg ofte faktisk er siden jeg kjører forbi Hell på Stjørdal flere ganger i uka :lol: )
 #297892  av mr2pondus

Ja jeg er godt fornøyd så langt! :D
Tok en titt under motorlokket,og fant fort ut at den putrer på orginale luftfilteret.
det skal herlig fort byttes ut med et KN filter.
Men i dag regner det,så da blir det ingen tur! :evil:
Går litt att og frem på om jeg skal sett på de US lyktene jeg har.
Ble litt betenkt,siden det muligens blir et lekasje problem :?
 #304494  av mr2pondus

Fikk smetta på de nye lissene her om dagen. 2 uker før vinterlagring 8)
Vedlegg
mr2 zito.jpg
mr2 zito.jpg (19.53 kiB) Vist 2033 ganger
 #304509  av ArildM

Smurte på et tynt lag med sort silikon i mellom glippene på mine US lykter, virket som om dette tettet 96% av lekasjene, eller mistenker jeg at det kommer inn litt vann i ekstreme tilfeller pga at jeg ikke har montert original låsesylinger som gjør at det blir et ekstra hull bake der lyktene er.

Kikket etter på hvordan det ble med silikonen, og måtte nesten spørre meg selv om jeg egentlig hadde smurt på noe som helst for det vises ikke i det hele tatt at det er smurt på :)
 #304518  av mr2pondus

Takk for tipset! Dette høres lovende ut.
Jeg har låser liggende,silk at da er i allefall det eliminert.
Enda en vinterjobb der ja :D
 #311450  av mr2pondus

Måtte til å fikle litt i dag. Det ble til å bytte baklyktene som har støva ned ei tid.
Nå gjenstå det å se om det holder tett.
ingen lykter.jpg
ingen lykter.jpg (378.31 kiB) Vist 1785 ganger
nye lykter.jpg
nye lykter.jpg (396.29 kiB) Vist 1785 ganger
Videre var det lyd. Smatt på plass ei kasse bak hvert sete,med en 8" pioneer i hver.
Det gav mer enn nok kiling i ryggen :D
bass i seterygg.jpg
bass i seterygg.jpg (496.07 kiB) Vist 1784 ganger
Og hvite blinkere selvsagt 8)
hvite blinkere.jpg
hvite blinkere.jpg (515.9 kiB) Vist 1784 ganger
 #311453  av ArildM

Looking good :) Husk å kjøp litt svart silikon og smør i mellom glippen som vanligvis blir mellom baklyktene :) Gjorde det på mine for å unngå vannlekkasje og det gjorde susen :)
 #311479  av mr2pondus

ArildM skrev:Looking good :) Husk å kjøp litt svart silikon og smør i mellom glippen som vanligvis blir mellom baklyktene :) Gjorde det på mine for å unngå vannlekkasje og det gjorde susen :)
Mener du da i overkant av lyktene? Den delen som blir skuldt av bagasjeromslokket?
Jeg så at det var et par mm glis der.Ellers har jeg tenkt å tette de hullene som nå står ubrukt.
Spesielt de gml hullene til skiltlysa.
 #311484  av ArildM

Japp, overkant av baklyktene. Sprayet brunox på gamle hullene og nye hull til lyktene var og hadde som sagt silikon over lyktene, går et par dreneringskanaler der så det har en tendens til å fyke rett nedi bagasjerommet når det regner mye hvis ikke du tetter glippa :)
 #311488  av mr2pondus

Den er god. Har lite lyst på sjøsatt forsterker! :evil:
Kopla opp anlegget i går for å teste.Til alle dere som er skeptiske til de tynne Pioneer bassene: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
De spiller helt værst i den lille kupeen!!!Har ei lita RF monoblokk som leverer omlag 300w.
Salige kveldsstund for et liv!!
 #311513  av ure

Flott bil du har der,men..... er det bare jeg som ikke liker US baklys på mk1er :?: :?: Syns ikke det er pent i det heletatt, så om alle som har det kunne være så vennlig å få på "norske" bakklys ville jeg være takknemlig :lol:
 #311514  av SuperZite

ure skrev:Flott bil du har der,men..... er det bare jeg som ikke liker US baklys på mk1er :?: :?: Syns ikke det er pent i det heletatt, så om alle som har det kunne være så vennlig å få på "norske" bakklys ville jeg være takknemlig :lol:

Må si meg meget uenig i det der.. Us lyktene får det til å se litt mer helt ut der bak.
Vedlegg
Min med us og 2 andre mr2 på rudskogen, Sportsvogn treff.
Min med us og 2 andre mr2 på rudskogen, Sportsvogn treff.
P5180302.jpg (80.47 kiB) Vist 1801 ganger
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9