TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trøbbel med lys til hengerfeste is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #304375  av harared

Bytta kontakten da den var ødelagt innvendig og kobla opp likedan som den forrige.
Får ingen spenning ut på kontakten og finner ingen sikringer som er gåen heller og jordinga er grei. (Har målt)
Lysene ellers på bilen fungerer.
Noen som vet hvordan dette er koblet opp imot resten av bilen? (eventuellt har koblingskjema)
Er forøvrig en plug and pray løsning fra toyota orginalt.
Gode ideer mottas med takk.
 #304421  av Neo

harared skrev:Bytta kontakten da den var ødelagt innvendig og kobla opp likedan som den forrige.
Får ingen spenning ut på kontakten og finner ingen sikringer som er gåen heller og jordinga er grei. (Har målt)
Lysene ellers på bilen fungerer.
Noen som vet hvordan dette er koblet opp imot resten av bilen? (eventuellt har koblingskjema)
Gode ideer mottas med takk.
Da må det være noen sikringer som er øddelagte, husk at dem kan se iroden ut men så er dem øddelagte.
Ta ett instrument om du har så måler du sikringene og se om du har forbindelse eller ikke. Er det plug and play orginalt fra toyota så skal jo alt være iorden.
 #304423  av 2fast4u

harared skrev: Noen som vet hvordan dette er koblet opp imot resten av bilen? (eventuellt har koblingskjema)
Innstallasjonsmanual 7p hengerkontakt IS200.

:wink:
Vedlegg
(2.16 MiB) Lastet ned 782 ganger
 #304429  av harared

Tusen takk 2fast4u . Akkurat det jeg trengte. :D
Oppklarte en ting som er ganske vesentlig.
Sikringen er skjult under dekslet i fotbrønnen og står ikke ilag med resten av sikringene der.
Blir enkelre og feilsøke nå.
 #304499  av harared

Da var alt i orden igjen. Sikringen hadde røket og alt funket etter at jeg byttet den.
Var bare så vanskelig og finne ut hvor den var før jeg fikk instruksjonen...
Får håpe det blir første og siste gang jeg sier at det er en idiotisk patent fra lexus/toyota . :)
Også normalt og legge sikringer lett tilgjengelig og ikke skult under diverse plastdeksler.
Legg instruksjonen sticky er mitt forslag.