fikk omsider ut kammene idag.. holdte på med bytte topp pakning, så tokk jeg en titt på kamaksel lagerene...
Det til venstre er tatt ut av motoren i prosjektbilen, bare for å sammenligne.. den til høyre er altså den som kommer fra motoren som trengte ny topp pakning..
Ser uansett som om jeg må skrote den toppen.. siden skålene ikke kan skiftes...
Men det tyder mest på at oljehullet i kammen har vært tett av en eller annen grunn..
Noen kan ha no aning?
Samma ripa var da seff rundt hele kammen og skåla i toppen..
Det til venstre er tatt ut av motoren i prosjektbilen, bare for å sammenligne.. den til høyre er altså den som kommer fra motoren som trengte ny topp pakning..
Ser uansett som om jeg må skrote den toppen.. siden skålene ikke kan skiftes...
Men det tyder mest på at oljehullet i kammen har vært tett av en eller annen grunn..
Noen kan ha no aning?
Samma ripa var da seff rundt hele kammen og skåla i toppen..
Vedlegg
makan...