TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Div spotting pÃ¥ powerdrift

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #304475  av ErikG

Var på powerdrift trening i dag og så der 1stk. blå celica t18 med styling, 1stk ST205 og en rød mr2 mkII. Noen her som føler seg skyldige?
 #304690  av ErikG

Ok. Jeg som kjørte Starlet med caron front
 #304772  av Bil&Lim

Det var nok oss ja.... :D Vi hadde også en "rød" Mr2 Mk2 ved siden av oss, det er Samejon sin... :P

FastN: Beklager, var IKKE meningen å være overlegen...Tok litt tid før jeg kjente deg igjen!
 #304831  av FastN

No probleme, hadde jo tatt på meg alt av klær jeg fant i bilen, var litt kjøligere enn jeg hadde trodd :P
 #305690  av samejon

Weee...det "røde" lynet har blitt spottet allerde ;) Drømmer om å få like rød bil som deg FastN! Hvis du ser en tilnærmet rosa mr2 i maura så er det meg ;)
 #305695  av Xlr8

hehe samejon, jeg vill på stå de er en ubersjelden rød farge du har:P hvorfor vil du ikke beholde den?
 #305730  av FastN

Yay, flere mr2èr i nærheten!
Så en mr2 mk2 ved kiwi i nannestad får 2 mnd siden eller no! Den så nå rød ut, men det var kansje deg?
 #306160  av samejon

Hehe, kanskje jeg burde beholde den ja :P
Det var nok ikke meg da nei, har nylig gått til annskaffelse av denne bilen. Så tydeligvis er det enda fler av oss i området :)