TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reklame/streamere/trykk pÃ¥ klær.Hvordan handle, se side1.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #305924  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:Er helt ny her på forumet, så måtte jo ha litt ordentlig klær. Fikk klærne for noen dager sia, og det så Kjempebra ut !
Anbefales sterkt til andre som ikke har kjøpt ennå, Takker igjen Silset
Værsågod :D Er kjempefint å vite at du og flere som har bestillt igjennom meg er fornøyd! Er helt stille om dagen,for jeg har ikke bumpa trådene mine på andre forum :lol: Jeg har nå behandlet,diskutert,maila,ringt,frakta varer og bestilt for folk og mener jeg gjør meg fortjent til ca.200 kr rett i lomma etter ca 20 forespørsler og bestillinger :wink: Går med dundrende underskudd,hehe.Håper flere(men ikke for mange)benytter seg av dette etterhvert.Hos meg får de som bestiller en behandling du ikke kan få andre plasser som driver mye større. Takker til deg og alle andre som har kjøpt klær og streamere til nå.
 #306068  av ToyotaRacing

hmsilset skrev:
ToyotaRacing skrev:Er helt ny her på forumet, så måtte jo ha litt ordentlig klær. Fikk klærne for noen dager sia, og det så Kjempebra ut !
Værsågod :D Er kjempefint å vite at du og flere som har bestillt igjennom meg er fornøyd! Er helt stille om dagen,for jeg har ikke bumpa trådene mine på andre forum :lol: Jeg har nå behandlet,diskutert,maila,ringt,frakta varer og bestilt for folk og mener jeg gjør meg fortjent til ca.200 kr rett i lomma etter ca 20 forespørsler og bestillinger :wink: Går med dundrende underskudd,hehe.Håper flere(men ikke for mange)benytter seg av dette etterhvert.Hos meg får de som bestiller en behandling du ikke kan få andre plasser som driver mye større. Takker til deg og alle andre som har kjøpt klær og streamere til nå.
Hehe, Ny bestilling kommer nok snart :D , men da blir det nok litt mer enn bare Toyota :P . Du skaffer meg også bare selve trykka?, slik at jeg ved en anledning kan trykke på logoer selv på arbeidsklærne mine :lol: ?
 #306083  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:
hmsilset skrev:
Hehe, Ny bestilling kommer nok snart :D , men da blir det nok litt mer enn bare Toyota :P . Du skaffer meg også bare selve trykka?, slik at jeg ved en anledning kan trykke på logoer selv på arbeidsklærne mine :lol: ?
Ja,det regner jeg med er mulig.Aner ikke hvordan sånne merker monteres jeg :D
 #312847  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:Gleder meg til jeg får mine to gensere, en stund siden jeg bestilte noe sist :P
Håper fler vil begynne å bestille forskjellige typer klær med logoer, resultatet er perfect :D
Takk for skryt :D Er kun du som har bestillt noe etter nyttår, så om du kjenner folk som liker klærne
så er det bare å vise dem denne tråden :P

ps: Legg ut bilder når du har fått klærne da :) Jeg vil se også vet du.
 #315270  av hmsilset

Bumpetibump :P Har sendt avgårde et ar bestillinger så nå har jeg tid til nye om noen skal ha klær eller andre ting.Går finanskrisa inn på deg så ikke vær redd for å bestille her.Kan få temmelig mye kult for en tusenlapp her :P
 #315278  av tojo

Du får lage et lite TSogn oppsett på div varer,å komme å "reklamere" ta bestillinger på TSogn Landstreff Nord. :wink:
 #315283  av hmsilset

tojo skrev:Du får lage et lite TSogn oppsett på div varer,å komme å "reklamere" ta bestillinger på TSogn Landstreff Nord. :wink:
God ide :D Jeg har jo ingen penger om dagen(såklart pga bilplaner:), så tør ikke lage noe egentlig uten at det er bestilt. Kan jo lage noen bare for å vise kvaliteten da :wink:
 #315306  av tojo

hmsilset skrev:
tojo skrev:Du får lage et lite TSogn oppsett på div varer,å komme å "reklamere" ta bestillinger på TSogn Landstreff Nord. :wink:
God ide :D Jeg har jo ingen penger om dagen(såklart pga bilplaner:), så tør ikke lage noe egentlig uten at det er bestilt. Kan jo lage noen bare for å vise kvaliteten da :wink:
Høres helt supert ut :D hadde vært morro å fått sett div artikler med TSogn trykk på.
Alltid bedre å se slike ting live,får liksom mer lyst å kjøpe ting da.
Jeg er gjerne med å legge i penger til "demo" artikler om det skulle trenges.
 #315310  av hmsilset

tojo skrev:
hmsilset skrev:
Høres helt supert ut :D hadde vært morro å fått sett div artikler med TSogn trykk på.
Alltid bedre å se slike ting live,får liksom mer lyst å kjøpe ting da.
Jeg er gjerne med å legge i penger til "demo" artikler om det skulle trenges.
Skal få laget noen plagg om jeg har penger i juni :D