TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen har som har kjennskap til denne bilen (finn.no)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #305982  av ArildM

Denne har blitt solgt 3 ganger i løpet av de 3 siste åra? Første gang jeg så den annonsert var motor tydeligvis i dårlig stand i følge annonse. Og crom felgene som står på var i dårlig stand sist gang den ble solgt. Ellers ser det ut som en bra bil :) Bare stylinga koster 12'000DKK + mva+ frakt ;)
 #305993  av sindrejl

ArildM skrev:Denne har blitt solgt 3 ganger i løpet av de 3 siste åra? Første gang jeg så den annonsert var motor tydeligvis i dårlig stand i følge annonse. Og crom felgene som står på var i dårlig stand sist gang den ble solgt. Ellers ser det ut som en bra bil :) Bare stylinga koster 12'000DKK + mva+ frakt ;)
Jeg har reagert på det samme jeg også så er litt skeptisk selv da jeg også vil ha bil
 #306018  av celicat23

Pleier og være en grunn til at en bil blir solgt så mange ganger innen kort tid. Boblene i lakken kan vel være indikerende på hva problemet er. Noen som har funnet noe de ikke har tid eller penger til og sette i gang og fikse?
 #306135  av sindrejl

celicat23 skrev:Pleier og være en grunn til at en bil blir solgt så mange ganger innen kort tid. Boblene i lakken kan vel være indikerende på hva problemet er. Noen som har funnet noe de ikke har tid eller penger til og sette i gang og fikse?
boble i lakken og nylakkert for to år siden :roll: