TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød MR2 Skedsmo-Oslo og Celica Oslo-Langhus søndag formiddag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #305990  av Kjakan

Kappkjørte/lekte med en MR2 som gikk friskt mellom Skedsmo/Olavsgård og bomringen ved Ulvensplitten søndag formiddag.

Senere lekte jeg med en grønn/svart Celica GT Four mellom Åsland Pukkverk og Langhus-avkjøringen. Gikk bra den også, men sotet veldig mye.
Kjørte selv en blå tysker...Noen her?
 #306161  av samejon

Hehe, det var nok mye mulig meg med mr2'n ja ;) var på vei nedover mot drammen så var hyggelig med litt selskap! Ikke værst at en bmw eier sitter her til tider også, hehe. Har desverre en liten eksos-lekk som gjør at bilen ikke helt oppfører seg som den skal :(
 #306496  av Kjakan

Hehe...Du kom rimelig fort bakfra ihvertfall. Og jeg er såpass svak at jeg ikke klarer og la være å henge meg på når noen suser forbi. Hadde 220 opp bakken ved Olavsgård...
Har hatt Corolla GT noen år, derfor jeg er her :wink: Har nå bmwen som helgebil og deletransport, og en mazda frisørbil som bruksbil...