TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjempefin Skoda!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Var dette litt overdrevet?

Ja, tror det..
11
50%
Nei, skulle ønske det var bilen min.
10
45%
Vet ikke
1
5%
 #3038  av MR2turbo

Sjekk ut denne skodaen! Noen tar den jo bare helt ut og da :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bilde
Bilde
Bilde

#3040  av erling

Helt på sin plass den der. Digg med masse gizmo's i bilen ass.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#3045  av CelicaTurbo

har sett det eksempelet der et par ganger før.. tror det må være mange andre på internett som digger denne bilen :)

#3047  av Erlend

Direkte livsfarlig å krasje med en sånn bil, selv om du bare krypekjører gjennom noen smågater i 25 km/t :P

#3050  av CelicaTurbo

hm, du sier noe.. men med alle disse gizmos er det jo mulig at han også har ettermontert aktive beltestrammere? (slike kruttladninger som går av og strammer setebeltet ved kollisjon).. naaahh.. tviler.. :D

#3053  av erling

Ser ut som en kruttladning hele greia spør du meg.. Hvis han har koblet 12V til alle dingsene i samme
stil som resten av det "kaxiga bygget", er det mirakel at de fikk bilde av den før den gikk opp i røyk.. :mrgreen:

#3056  av CelicaTurbo

sikkert bare dummies da, jukse-metere og tomme bokser :)

#3061  av MR2turbo

Den er jo såpass fæl at det hadde vært rått å kjørt rundt i den synes nå jeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#3063  av jumbo

Absolutt. Når man gjør det så grundig som dette, _kan_ man jo ikke bli tatt seriøst - og da går det an å vise seg i noe slikt! :D

Omtrent akkurat som med ironi - er den tydelig nok, slipper man unna med hva som helst. Er det gjort halvveis har man derimot et problem.

#3076  av CelicaTurbo

som på biler hvor felgene er verdt dobbelt så mye som selve bilen ellers? :D
 #328158  av Remi

denne fortjener ny oppmerksomhet!
 #328160  av hmsilset

Nydelig den der!! Tenkt å kommet på gatebiltreff med den da :D
 #328161  av inzane2012

minner meg litt om bilen til en jeg las om på ett engelsk forum ;)
ligger link til den her og, en fyr nedi hellas eller noe sånt som har tatt heeeeeelt av med bilen sin ;) finnes mange sånne folk rundt om :)

skulle jaggu likt å vist den bilen der hos bt ja ;)
 #328187  av celicagt4205nord

Remi skrev:denne fortjener ny oppmerksomhet!
7 år gammel tråd?her snakker vi rekord vil jeg tro,eller hva sier du celicat23?? :mrgreen: :lol:
 #328201  av Remi

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: