Fikk 1.1volt på kontakten til coilen under oppstart, dette må da være problemet?
At ignitoren ikke leverer strøm til kontaktene?
Ã…ssen sjekker jeg egenrlig om ignitoren ikke funker/funker?
Bøhle skrev:Fikk 1.1volt på kontakten til coilen under oppstart, dette må da være problemet?Nei faen heller, bjornalf kan jeg ikke kjøpe hele rekka de a? ignitor og coilene? bare å hive de i posten og sende over kontonr så setter jeg over noe penger.
Bøhle skrev:Bøhle skrev:Fikk 1.1volt på kontakten til coilen under oppstart, dette må da være problemet?Nei faen heller, bjornalf kan jeg ikke kjøpe hele rekka de a? ignitor og coilene? bare å hive de i posten og sende over kontonr så setter jeg over noe penger.
Kan jo bare sende tilbake det som ikke trengs, og jeg betaler selvfølgelig frakt! Begge veier.
Desperat
Bøhle skrev:Bøhle skrev:Fikk 1.1volt på kontakten til coilen under oppstart, dette må da være problemet?Nei faen heller, bjornalf kan jeg ikke kjøpe hele rekka de a? ignitor og coilene? bare å hive de i posten og sende over kontonr så setter jeg over noe penger.
Kan jo bare sende tilbake det som ikke trengs, og jeg betaler selvfølgelig frakt! Begge veier.
Desperat
Bøhle skrev:Okai da ser det ikke ut som at den får strøm da, men nå er ignitor på vei hvertfall så får da testet denMålt kontaktene til coilene og inn på Ignitoren?(refererer til mr.ouroms innlegg)![]()
Nei jeg har vurderte jeg, tar turen opp hvis jeg ikke får det til te uka