TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Back on track etter ein sommer med pussing.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #305054  av 1mo

Legger ut noen bilder av supraen min som vart kresja på våler i sommer :) vart noen timer med jobbing.
supra
supra
s7.jpg (40.77 kiB) Vist 935 ganger
Vedlegg
s8.jpg
s8.jpg (33.66 kiB) Vist 919 ganger
s9.jpg
s9.jpg (34.2 kiB) Vist 918 ganger
s12.jpg
s12.jpg (59.06 kiB) Vist 917 ganger
supra2.jpg
supra2.jpg (81.77 kiB) Vist 341 ganger
 #305062  av 1mo

tore 95 tt euro spec skrev:Bra jobba..bilen din er jævlig pen...liker stuket :wink:
Tusen takk :D vart noen timer med jobbing men var jammen verdt det. Ein ser ikkje fargen åntli på bilde, men det er ein hvit perlemor med blåt i. miksa fargen sjøl så når bilen er i skugge\mørket så ser den ikkje sånn gulaktig ut så dei fleste hvite perlemor fargene gjør. Det gjør bilen mykje finere synest eg :)
 #305075  av tojo

Her snakker vi om en av Norges peneste Supra :P kler hvit utrolig godt. :D lækkert.
 #305266  av Daniel HS

Fikk gleden av å se den live på September treffet på Rudskogen, meeeget pen bil dette her! *sikle sikle*

Vet ikke om du husker at du snakket til meg når jeg stod der å siklet over den? Stod med en svart Bergen Gatebilklubb bag...
 #305307  av 1mo

Daniel HS skrev:Fikk gleden av å se den live på September treffet på Rudskogen, meeeget pen bil dette her! *sikle sikle*

Vet ikke om du husker at du snakket til meg når jeg stod der å siklet over den? Stod med en svart Bergen Gatebilklubb bag...
Takk takk :) jo meiner eg husker deg, bra du synest den er fin!. Den kommer sikkert på gatebil filmen 08, for dei filma krasjen på våler så filma dei bilen igjenn ferdi bygget på rudskogen i sept.
 #306166  av James

Ja, husker jeg så denne på Septembertreffet!! Utrolig tøff! 8) .. Kjørte både forran og bak deg et par ganker på vei opp til banen i en koksgrå Celica GT4. :)