Hmm.... ikke vært så flink til å oppdatere her ser jeg.

Jaja, kom hjem fra høsttreffet på ACR og dro vel omtrent rett på autoslalom der jeg fikk 2dre plass totalt og dermed slo en god del artige biler som på papiret er mer spennende enn en gammal Corolla

(Var AE86'en jeg kjørte selv om det står Starlet der, hang igjen på listene siden jeg kjørte starleten på forrige kjøringa)
Resultatliste:
http://home.lyse.net/nms/as2_res_08.html
Så var det Reve dagen etter der jeg satt ny pers både på flying lap og den gamle måten med stillestående start og 2 runder. Så med de overaskende gode tidene jeg har klart med denne halvferdige bilen rundt om er den allerede nå definert som den raskeste av bilene mine på bane (ihvertfall til en kan få flyten med mr2'en igjen da, hehe). Pers på ACR sålangt 1.46.5sek, Reve 50.2sek og Rudskogen 1.10.5sek (i trafikk, fikk desverre ikke en eneste fri runde før kassa markerte revir....

)
Kassa var etter dette fryktelig vanskelig å få i gir når en dro ut turtallet, og bilen spant endel på innerhjulet på reve. Så for å få den klar til litt rundetidjaging på Rudskogen før vinteren ble den "nyoverhalte" girkassen jeg kjøpte samtidig med 4age'en som var tenkt til KP61'en montert, samt en annen diff (kjøpt som Cusco 1-veis, men var klin lik TRD inkl støpemerker når jeg fikk den). Girkassa var litt rar, men satsa på at den holdt ihvertfall en helg.....noe den da IKKE gjorde, men heller fant ut at den skulle pisse ut all girolja sånn ca på 3dje passet mitt.

Fikk heldigvis litt hjelp av Arne rebell til å få frakta bilen hjem til han, samt webmaster med parkeringsplass til Arne kunne hente. Takker masse gutter! Fikk sendt en kasse til Arne, og reiste på besøk nå i helga for girkassebytte og bilhenting.
Fikk der en innføring av Vestfossens store helt i hva som er mandig 1-punkts løftebukk og skikkelige bukker når en skal under bilen og skru.
DSC00211.JPG (178.65 kiB) Vist 3383 ganger
DSC00227.JPG (277.1 kiB) Vist 3392 ganger
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z